KiK România a continuat în anul 2020 strategia de dezvoltare și expansiune prin inaugurarea a 17 magazine de la începutul anului până în prezent, în diferite zone ale țării.
Astfel, după expansiunea din ultimii doi ani în orașe precum Oradea, Timișoara, Iași și București, KiK România a continuat în acest an extinderea și consolidarea rețelei de magazine, ajungând la final de an să opereze un număr total de 54 de magazine.
„Într-un an provocator, cu un context dificil și lipsit de predictibilitate am reușit să păstrăm un ritm susținut al expansiunii în România. Astfel, am deschis 17 magazine KiK în acest an, atât pe piețe în care eram deja prezenți, cât și în noi teritorii din țară, centre urbane puternice, în care vrem să ne consolidăm treptat poziția de lider de proximitate. Ambiția noastră este să ajungem cât mai aproape de clienții noștri, să ne integrăm cât mai bine în stilul lor de viață și să îi inspirăm zilnic prin oferta noastră de produse de calitate. Vom continua 2021 în același ritm alert, cu deschideri de noi magazine în toate regiunile țării”, declară Raluca Hartmann, Director General KIK România.
Strategia de expansiune KiK România va continua la începutul anului 2021 și va include consolidarea prezenței în zona Moldovei și Transilvaniei, dar și in capitală prin deschiderea planificată a peste 30 de locații. În același timp, în 2021 dezvoltarea va fi susținută și prin prezența în orașele mici și mijlocii, dar și în localitățile satelit ale marilor orașe. De asemenea, un alt pas important în dezvoltarea KiK România din ultimul an a fost promovarea tactică a beneficiilor și ofertele personalizate in-store, dar și în mediul online.
KiK România a continuat să inoveze și în social media, transformând canalele sale sociale în surse de inspirație pentru fani și adaptându-se schimbărilor consumatorilor și a modului în care își fac cumpărăturile la KiK. Astfel, clienții KiK sunt influențați mai mult de beneficiile produselor și de emoții, postura de lider de preț fiind deja cunoscută în ceea ce privește produsele KiK.
În plus, KiK România plănuiește să investească anul următor în strategia de dezvoltare durabilă, în care se va concentra pe soluții cu impact social în zone defavorizate și asupra mediului înconjurător, zonele de interes fiind educația și reciclarea.
Retailerul de tip discount, KiK, comercializează atât îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei, bărbați și copii, cât și decorațiuni interioare, cosmetice, jucării, papetărie și produse pentru animalele de companie la prețuri accesibile.
KiK Textilien und Non-Food GmbH
În limba germană, KiK înseamnă „clientul este rege”, iar acest motto reprezintă preocuparea centrală a furnizorului de produse textile încă de la înființarea companiei în 1994. KiK Textilien und Non-Food GmbH oferă îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii și bebeluși, calitative, la prețuri scăzute. Pe lângă îmbrăcăminte, gama include și articole pentru cadouri, jucării, produse de înfrumusețare, accesorii și textile pentru casă. Cu peste 29.000 de angajați și peste 3.900 de sucursale în Germania, Austria, Republica Cehă, Slovenia, Ungaria, Slovacia, Croația, Polonia, Olanda, Italia, România și Bulgaria, compania generează o cifră de afaceri anuală netă de 2,1 miliarde de euro. În comerțul cu textile din Germania, KiK este printre primii zece competitori și oferă clienților săi și posibilitatea de a comanda online încă din 2013, pe www.kik.de.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.