JYSK România a demarat o campanie dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți

Retailerul european de mobilă și de decorațiuni interioare JYSK România, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, a demarat la începutul lunii o campanie dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți. „Joburi pe stil scandinav” va pune în valoare beneficiile și oportunitățile oferite de o carieră la JYSK, mediul cool, inspirațional, definit de designul de calitate, precum și condițiile de dezvoltare profesională și personală.

JYSK

Obiectiv JYSK – deschiderea a peste 100 de magazine în România până în anul 2020

Obiectivul JYSK este deschiderea a peste 100 de magazine în România până în anul 2020, momentan existând 62 de unităti și 770 de angajați. Până la finalul lui 2018, sunt planificate cel puțin 5 deschideri de magazine, în Mioveni, Roman, București, Slobozia și Medgidia.

Pe fondul acestei expansiuni a companiei, JYSK dă startul campaniei sale de Employer Branding „Joburi pe stil scandinav„, dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți. Scopul acesteia este să evidențieze beneficiile și oportunitățile oferite de o carieră la JYSK, mediul cool, plin de inspirație, definit de designul de calitate, precum și condițiile de dezvoltare profesională și personală. Totodată, în cadrul campaniei, câțiva angajați vor deveni ambasadori ai brandului.

Un job pe stil scandinav este unul într-un mediu în care modestia, transparența și spiritul de echipă sunt apreciate. Cât despre noii colegi, căutăm oameni care să împărtășească valorile JYSK – respect, colegialitate, dedicare, spirit de comerciant, loialitate, modestie și deschidere. În același timp, rezultatele contează pentru noi, ne dorim ca angajații să le obțină și organizăm training-uri pentru ca ei să se dezvolte personal și profesional și să își atingă propriile obiective„, afirmă Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.

Beneficiile angajaților și mobilitatea profesională

Printre beneficiile oferite angajaților de la JYSK se numără asigurarea medicală privată, tichetele de vacanță care, în funcție de vechimea în companie, pot ajunge până la 1.500 de lei, training-urile, tichetele de masă, cafea și fructe zilnic, un tort cu ocazia aniversării și o petrecere tematică anuală la care participă angajații din toată țara. Politica de beneficii este actualizată regulat în funcție de nevoile și feedback-ul angajaților.

În ceea ce privește mobilitatea profesională asigurată de JYSK, există un plan de promovare în trepte. De pildă, un Asistent de vânzări poate promova ca Responsabil de o zonă a magazinului, apoi ca Manager de departament (Responsabil administrativ, Responsabil logistică, Director adjunct), apoi ca Director de magazin în training, Director de magazin, Director de district în training și Director de district.  Compania are și angajați care au fost promovați și au trecut la următoarea treaptă în numai șase luni.

Cât despre exemple concrete, o persoană care și-a început cariera în JYSK în 2010 la Timișoara ca Asistent vânzări a devenit în 2013 Responsabil administrativ în același magazin și în următorul an a devenit Director de magazin la București. În 2017, aceeași persoană a schimbat domeniul de activitate și a devenit Reprezentant al Serviciului Clienți la biroul central, iar, un an mai târziu, a fost promovată Team Coordinator al Serviciului Clienți.

„Ne dorim noi colegi, dar vrem și să îi promovăm pe cei existenți, chiar avem un indicator care măsoară acest lucru, rata de promovabilitate internă. Principalul nostru avantaj este că deschidem în medie 15 magazine noi pe an, ceea ce înseamnă că avem disponibile anual 45 de posturi noi de Manageri de departament, 15 posturi noi de Manager de magazin și două poziții noi de District manageri. Oricine își dorește și are rezultate poate accesa aceste joburi”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România şi Bulgaria.

Studiu

La începutul anului 2018, s-a realizat un studiu de satisfacție a angajaților în toate țările în care activează JYSK. Potrivit acestuia, pe o scară de la 1 la 100, angajații JYSK România au un nivel al satisfacției de 82, în timp ce nivelul mediu al satisfacției angajaților din grupul JYSK Nordic este de 77. Punctajul înregistrat este superior mediei pieței și mai bun decât media pe grup.

JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 50 de țări și numără un total peste 20.000 de angajați și peste 2.500 de magazine.

În România retailerul a încheiat anul financiar precedent – 2016/2017 – cu o cifră de afaceri de 363 de milioane de lei și un profit de 54 de milioane lei, ceea ce reprezintă o creștere de 63%, respectiv 97% comparativ cu 2015/2016.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,205 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » JYSK România a demarat o campanie dedicată atragerii noilor angajați și retenției celor existenți
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.