Cu o creștere atât a cifrei de afaceri, cât și a profitului brut, JYSK a înregistrat rezultate record în România. Compania a avut o cifră de afaceri de 482,8 milioane lei și un profit brut înainte de taxe de 67,2 milioane lei în anul financiar 2018.
Anul acesta, tot mai mulți clienți din România au ales retailerul scandinav JYSK atunci când au cumpărat produse pentru locuințele lor.
Prin urmare, JYSK România a înregistrat anul acesta cele mai bune rezultate de la intrarea pe piața din România, cu o cifră de afaceri de 482,8 milioane lei și un profit brut înainte de taxe de 67,2 milioane lei. Aceste rezultate reprezintă o creștere de 33% a cifrei de afaceri și o creștere a profitului brut de 23% față de anul financiar anterior.
Categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari creșteri, cu vânzări mai mari cu 25-30% față de anul precedent, sunt lenjeriile de pat și saltelele. Din categoria de mobilier, cea mai mare creștere a avut-o mobilierul pentru dormitor, urmată de etajere și biblioteci, iar din categoria mobilier de grădină, cea mai mare creștere a vânzărilor au avut-o seturile pentru terasă.
“Faptul că cele mai mari creșteri din punct de vedere al vânzărilor au fost înregistrate de categorii de produse pentru dormitor – lenjerii de pat, saltele, mobilier – ne arată că din ce în ce mai mulți clienți din România asociază brandul JYSK cu un brand specializat în produse destinate somnului. Payoff-ul nostru este Scandinavian Sleeping and Living, avem o gamă variată de produse pentru somn de înaltă calitate și la prețuri accesibile, iar asta i-a atras pe cumpărători. De asemenea, punem accent pe pregătirea personalului din magazin. Asistenții de vânzări fac periodic training-uri despre produsele noastre, prin urmare știu ce să le recomande clienților, în funcție de necesitățile fiecăruia”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
Rezultatele foarte bune înregistrate de JYSK în România urmează trendul pozitiv pe care JYSK Group, grupul scandinav din care JYSK România face parte, le-a înregistrat la nivel internațional. Grupul își desfășoară activitatea în 50 de țări și are peste 2600 de magazine. Rezultatele înregistrare de JYSK Grup în anul financiar 2018 sunt impresionante. Grupul a anunțat o cifră de afaceri de 3.577 de miliarde de euro și un profit brut de 474 milioane de euro.
JYSK a deschis primul magazin în România în anul 2007, în Oradea, iar în prezent compania are 63 de magazine în țară, cel mai nou fiind JYSK Roman, care a fost inaugurat pe 22 noiembrie, în aceeași zi în care compania dă startul campaniei de Black Friday.
Totodată, și numărul angajaților a crescut de la 623 la finalul anului 2017 la peste 800 de angajați în prezent. Compania estimează că în anii următori, pe măsură ce va inaugura noi magazine, va deschide câte 150 de poziții vacante noi în fiecare an. Targetul JYSK România este de a ajunge la 135 de magazine până la finalul anului 2023.
Rezultate pentru anul financiar 2018
- Cifra de afaceri: 482,8 milioane lei (anul financiar s-a încheiat la data de 31.08.2018)
- Creștere față de anul financiar 2017: 32,9%
- Profit brut înainte de taxe: 67,2 milioane lei
- Creștere față de anul financiar 2017: 22,5%
Despre activitatea JYSK în România
- JYSK a inaugurat primul magazin în România în 2007, acum 11 ani
- În anul financiar 2018 JYSK a deschis 15 magazine noi în România
- JYSK are în prezent 63 de magazine în România și peste 800 de angajați
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from DIY retail, from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.