JYSK a înregistrat o cifră de afaceri de 4.1 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 7.6% față de anul financiar 2018/2019

Deși a fost un an plin de provocări, grupul scandinav JYSK a înregistrat cea mai mare cifră de afaceri în anul financiar 2019/2020.

JYSK

Ca și în cazul altor companii, situația coronavirusului și eforturile desfășurate pentru a preîntâmpina consecințele sale au reprezentat principala noastră preocupare în anul financiar 2019/2020.

Totuși, JYSK a înregistrat o cifră de afaceri de 4.1 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 7.6% față de anul financiar 2018/2019.

Numărul de clienți a fost asemănător cu cel înregistrat în anul financiar trecut, deși majoritatea magazinelor JYSK au fost închise în lunile martie și aprilie din cauza coronavirusului.

Sunt foarte mulțumit că, în ciuda provocărilor, am reușit să creștem cifra de afaceri cu 7,6%. Acest lucru se datorează vânzărilor bune avute înainte de apariția coronavirusului în Europa și Asia și unei creșteri semnificative a clienților după ce am avut permisiunea de a redeschide magazinelespune Jan Bøgh, CEO & President JYSK.

Casa în centrul atenției

Printre altele, Jan Bøgh crede că această creștere a cifrei de afaceri se datorează faptului că mulți europeni au ales să investească mai mulți bani în casele lor, atunci când granițele s-au închis, iar oamenii s-au pregătit să își petreacă vara acasă.

Sunt sigur că o mare parte din oameni au cheltuit bugetul destinat călătoriilor pe mobilier nou pentru casa și grădina lor, ceea ce, bineînțeles, a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor JYSK. Mai mult decât atât, acest lucru ne-a dat șansa să arătăm unui număr mai mare de clienți ce are JYSK de oferit,spune Jan Bøgh.

Așa cum s-a întâmplat și în alte companii, JYSK a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor online. Acest lucru s-a petrecut mai ales în țările în care magazinele fizice au fost închise pentru o perioadă lungă de timp.

Rezultate în creștere

Estimăm că rezultatele pentru anul financiar 2019-2020 vor fi gata în câteva luni, iar Jan Bøgh se așteaptă ca acestea să meargă într-o direcție pozitivă.

Coronavirusul a însemnat multe costuri suplimentare pentru noi în mai multe arii. Pe de altă parte, am fost nevoiți să amânăm unele investiții care erau planificate, pentru că mai multe activități din magazine nu au putut fi realizate. De exemplu, nu am reamenajat și nu am deschis atât de multe magazine câte aveam în plan”, spune Jan Bøgh.

El se așteaptă, de asemenea, la câștiguri satisfăcătoare, care vor consolida capacitatea JYSK de a investi mai mult și de a reveni la un nivel ridicat de activitate.

Referitor la investiții, JYSK a deschis în anul financiar 2019/2020 “doar” 106 magazine noi, iar în noul an curent compania plănuiește să apese pedala de accelerație și să inagureze 150 de magazine noi.

Provocările care urmează

Totuși, Jan Bøgh subliniază că una dintre consecințele coronavirusului este apariția unor provocări și mai mari în anul financiar care a început, comparativ cu anul precedent.

Pentru că guvernele europene au susținut locurile de muncă și economia, foarte multe companii nu s-au lovit încă de consecințele economice ale coronavirusului în perioada ultimului an financiar. Mă aștept însă ca lucrurile să se schimbe în următorul an, multe companii vor fi afectate în 2021 și, dacă șomajul va crește semnificativ, și JYSK va fi afectată”, spune Jan Bøgh.

În general însă, JYSK s-a dovedit a fi o companie puternică în timpul crizei economice, pentru că este cunoscută pentru ofertele excelente.

JYSK

  • JYSK anunță o cifră de afaceri record de 4.1 miliarde de euro.
  • Cifra de afaceri este cu 7.6% mai mare decât în anul financiar 2018/2019.
  • JYSK plănuiește să deschidă 150 de magazine noi în anul financiar 2020/2021.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,253 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » JYSK a înregistrat o cifră de afaceri de 4.1 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 7.6% față de anul financiar 2018/2019
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.