Jucăriile de pluș create de copii au ajuns în magazinul IKEA pentru a susține educația

Anul acesta, jucăriile de pluș desenate de zece copii vor ajuta milioane de alți copii vulnerabili din întreaga lume să aibă acces la educație prin intermediul programelor UNICEF și Salvați Copiii. 

SAGOSKATT_monstru verde_29.99 leiDesenele câștigătoare în competiția globală de desen din decembrie 2014 s-au transformat în milioane de jucării de pluș și au ajuns în magazinele IKEA din toată lumea.

Campania Jucăriilor de Pluș pentru Educație a ajuns la cea de-a 13 a ediție la nivel global și sprijină parteneriatul de lungă durată dintre IKEA Foundation, UNICEF și Salvați Copiii. Mecanismul Campaniei Jucăriilor de Pluș din magazinul IKEA este simplu: pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești cumpărate din magazinul IKEA în perioada 1 noiembrie – 26 decembrie 2015, IKEA Foundation donează un euro pentru educația copiilor.

„M-am bucurat mult când am primit liliacul de pluș de la IKEA. Nu mi-a venit să cred că liliacul de pe hârtie a devenit pufos și seamănă mult cu ce am desenat. Mie imi plac toate animalele, dar mi-am dorit să desenez un liliac zâmbitor atunci. Nu mi-am dat seama că are aripile întoarse, eu așa îmi imaginez că sunt liliecii,” Albert, „designerul” jucăriei IKEA, 8 ani, România.

Noutatea campaniei din acest an este tocmai implicarea altor copii într-un proiect care sprijină educația pentru copiii defavorizați.

„Educația este cel mai bun mod prin care îi putem ajuta pe copiii din zonele sărace să se dezvolte și să aibă un viitor mai bun. Cu ajutorul partenerilor UNICEF și Salvați Copiii, IKEA Foundation se implică în special în educația fetelor, copiilor cu dizabilități și copiilor din comunitățile minoritare. Campania Jucăriilor de Pluș de anul acesta este cu atât mai specială, deoarece alți copii au fost implicați în răspândirea mesajului nostru și au contribuit la proiectele noastre umanitare,” Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.

De la începutul campaniei, în 2003, IKEA Foundation a donat, în cadrul Campaniei Jucăriilor de Pluș, 77 milioane de euro, de care au beneficiat peste 11 milioane de copii, prin 99 de proiecte, în 46 de țări.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,255 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Jucăriile de pluș create de copii au ajuns în magazinul IKEA pentru a susține educația

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.