Desenul lui Albert, un băiețel de 7 ani din România, este unul dintre cele zece desene câștigătoare ale competiției organizate la nivel global în Campania Jucăriilor de Pluș pentru Educație, ediţia 2014.
Cele zece desene vor fi transformate de designerii IKEA într-o colecție limitată de jucării de pluş, vândută începând cu noiembrie 2015 în magazinele IKEA din toată lumea.
Cei mici au fost invitați să creeze personaje pentru Campania Jucăriilor de Pluș pentru Educație de anul acesta. Juriul a ales 10 câștigători cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani, iar țările câștigătoare sunt: Norvegia, Belgia, Insulele Canare, Malaezia, Marea Britanie, Croația, Cipru, Olanda, România și Taiwan.
Desenele sunt amuzante, creative și reflectă imaginația bogată a copiilor. Printre cele 10 creații se află un tigru-omidă, un sconcs cu numele de Stinky, dinozauri fioroși, o pată albastră cu un singur ochi și multe altele. Desenul câștigător din România este liliacul vesel imaginat de Albert, 7 ani.
„Credem că ştim de ce micul liliac arată aşa de surprins: este singurul din lume care poate zbura cu aripile orientate invers!”, a explicat Maria Thörn, Range Manager la Children’s IKEA. „Am ales 10 creații câștigătoare dintre mii de desene realizate cu bucurie de către copii. Desenele finale sunt figuri fantastice, unice, care demonstrează că orice este posibil în imaginația copiilor. Jucăriile de pluș vor fi produse amuzante, simpatice și surprinzătoare, pline de personalitate. Noi am ajuns să îndrăgim aceste personaje și sunt sigură că ele vor fi foarte populare şi printre clienți”, a declarat aceasta.
Competiția de desen s-a desfășurat în magazinul IKEA din București, special pentru membrii IKEA Family, între 10 și 23 noiembrie 2014. Creațiile copiilor au fost afișate pe site-ul IKEA România, unde vizitatorii au votat cele mai apreciate 50 de desene. Dintre acestea, un juriu format din reprezentanți IKEA România a selectat 20 de desene pentru a le trimite în Suedia. În final, echipa globală a ales cele 10 personaje care vor deveni jucării de pluș.
„Primim foarte des propuneri de colaborare de la clienţi pasionaţi de brandul IKEA, care au o idee de produs ce poate face mai bună viaţa de zi cu zi a oamenilor. Faptul că un băieţel de 7 ani din România a făcut un desen în baza căruia se va crea o jucărie IKEA este o veste extraordinară! Mai mult, ne bucură foarte mult contribuţia pe care o va avea liliacul creat de Albert la Campania Jucăriilor de Pluş, ediţia 2015: 1 euro din preţul fiecărei jucării va fi folosit pentru proiecte umanitare dedicate copiilor din toată lumea. Este o misiune frumoasă, iar atât noi, echipa magazinului IKEA, cât şi familia micului artist, suntem foarte mândri!”, declară Raluca Buzea, PR Responsible, IKEA România.
Desenele se vor transforma într-o colecție de jucării de pluș în ediție limitată, care va fi lansată în magazinele IKEA din toată lumea în cadrul Campaniei Jucăriilor de Pluș pentru Educație din Noiembrie 2015.
Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată în perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, IKEA Foundation va dona 1 euro pentru educația copiilor către UNICEF și Salvați Copiii. Donația va fi folosită pentru a sprijini școlile din Asia, Africa și Europa de Est să devină mai sigure și mai bine echipate, cu profesori instruiți pentru toți copiii, fete sau băieți, inclusiv copiii din minorități etnice și copiii cu nevoi speciale.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.