Prin lansarea colecției SAMMANHANG, IKEA dorește să se conecteze la aspectul emoțional al organizării, la nevoia de a expune, de a împărtăși amintiri și de a povesti.
De la recipiente mai mici, precum cutii de depozitare și tăvi, la piese mai mari de mobilier pentru depozitare, SAMMANHANG celebrează stilul personal al fiecăruia de a colecționa și de a expune obiectele personale. Colecția este creată în colaborare cu șapte designeri și produsă într-o varietate de materiale, care pun în evidență o nouă latură a gamei de depozitare.
„În IKEA, suntem foarte buni la dezvoltat soluții de depozitare – vă ajutăm să vă împachetați lucrurile într-un mod foarte rațional. Prin SAMMANHANG vrem să explorăm partea emoțională a depozitării,” a declarat James Futcher, IKEA Creative Leader.
Ideea lansării colecției SAMMANHANG se bazează pe nevoile moderne de depozitare ale celor mai mulți oameni. Există o tendință de a avea o casă mai puțin încărcată și de a elimina din lucruri pentru o viață minimalistă.
IKEA
IKEA Group este lider mondial în retailul de mobilier și decorațiuni. Suntem o companie bazată pe valori, cu oameni pasionați de viața acasă. Viziunea noastră este să creăm o viață de zi cu zi mai bună acasă pentru cei mai mulți oameni. Magazinele oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier și soluții accesibile pentru acasă. IKEA Group deține și operează 355 de magazine în 29 de țări (31 August 2017).
Magazinul din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din Group. În anul financiar 2017 (1 septembrie 2016 – 31 august 2017), magazinul din România a fost vizitat de 3,3 milioane de oameni și 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
