IKEA România a crescut cu 15,2% în anul financiar precedent, devenind lider de piață Ingka în cota de e-commerce

În Anul Financiar 2019 (1 Septembrie 2018 – 31 August 2019), vânzările IKEA România au fost de peste 160 de milioane de euro (fără TVA) – ceea ce reprezintă o creștere de 15,2% în vânzările totale și 35% în comerțul electronic, comparativ cu anul precedent.

IKEAPonderea vânzărilor online în totalul cifrei de afaceri se ridică la aproape 25%, ceea ce plasează România pe poziția de lider în Ingka Group, urmată de Croația (20,1%) și Marea Britanie (18,2%).

Suntem foarte mulțumiți de performanțele noastre în România și suntem mândri că a continuat să fie una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere. Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum și patru centre de colectare în întreaga țară, încheind anul fiscal cu un total de 1344 de angajați, ceea ce reprezintă o creștere de 20,4% în comparație cu cel precedent. Vom continua să investim atât în oamenii noștri, cât și în formate noi, pentru a face IKEA și mai convenabilă, mai accesibilă și mai sustenabilă pentru și mai mulți oameni din România,a spus Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.

Peste 3,6 milioane de persoane au vizitat magazinul Băneasa, aproape 22 de milioane de vizitatori au accesat site-ul www.IKEA.ro, în timp ce peste 202.360 de comenzi au fost plasate online. Dintre cele peste 20 de milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62% au fost obiecte de mobilier și 38% accesorii. Familia de accesorii OFTAST și familia de mobilier LACK au fost cele mai populare, scaunul INGOLF și farfuria OFTAST fiind cele mai vândute din categoriile respective.

IKEA a continuat să rămână dedicată influențării societății spre mai bine. În martie, a fost lansat un apel la acțiune și un grup de lucru la nivel de CEO pentru egalitatea de gen, o rețea de companii și organizații care pledează pentru reprezentarea egală a femeilor în funcții de conducere, salariu egal pentru aceeași muncă și șanse egale pentru femei și bărbați. Inițiativa adună în prezent 9 companii care au peste 10.000 de angajați în România, propunându-și să o extindă la cât mai multe organizații și să aibă un impact social mai puternic.

IKEA

INGKA Group este lider mondial în retailul de mobilier și decorațiuni. Suntem o companie bazată pe valori, cu oameni pasionați de viața acasă. Viziunea noastră est de a crea  o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni, oferind o gamă largă de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale, cu un design de calitate, la preţuri cât mai accesibile celor mai mulţi oameni. INGKA Group deține și operează 423 de magazine în 52 de țări (31 August 2018). Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. În martie 2010, IKEA România a devenit parte a grupului INGKA, în cadrul organizației din sud-estul Europei, care acoperă și Croația, Slovenia și Serbia. În anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul IKEA din România a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni și 18 milioane de vizitatori au accesat site-ul www.IKEA.ro. Pe 24 Iunie 2019, compania a deschis IKEA Pallady – cel mai mare magazin din Sud Estul Europei și al 431-lea în lume.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,194 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » IKEA România a crescut cu 15,2% în anul financiar precedent, devenind lider de piață Ingka în cota de e-commerce
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.