IKEA România te invită să devii ajutor de poveste în Campania Jucăriilor de Pluș

Campania Jucăriilor de Pluș este rezultatul unui parteneriat între IKEA Foundation, UNICEF și Salvați Copiii, lansat în urmă cu 12 ani, care își propune să contribuie la educația copiilor fără posibilități din întreaga lume. Mecanismul campaniei este simplu: pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești pentru copii cumpărată din magazinul IKEA în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015, IKEA Foundation donează 1 euro pentru educația copiilor.

Campania Jucariilor de Plus-2

În jurul nostru sunt o mulțime de astfel de povești. Pentru copiii vulnerabili, ajutoarele de poveste nu apar însă la fiecare pas. Ei au nevoie de sprijinul oamenilor adevărați pentru a învinge toate obstacolele care le apar în cale. Anul acesta, IKEA se transforma în ajutoare de poveste în campania Jucăriilor de Pluș și, astfel, ajută copiii din România și din întreaga lume să aibă acces la educație.

Pentru noi, adevărații eroi sunt copiii vulnerabili, care, deși nu trăiesc într-un basm, se luptă în fiecare zi pentru o viață mai bună. Ajutoarele de poveste nu sunt întotdeauna personajele magice din povești, ci oamenii reali, care îi pot ajuta pe cei mici printr-un gest simbolic, dar care are un impact puternic. O jucărie sau o carte de povești pentru copii cumpărată din magazinul IKEA în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015 reprezintă o șansă în plus pentru educația copiilor fără posibilități din România și întreaga lume”, declară Raluca Buzea, PR Responsible IKEA România.

Până în prezent, IKEA Foundation a donat, în cadrul Campaniei Jucăriilor de Pluș, 67 milioane de euro, de care au beneficiat peste 11 milioane de copii din 46 de țări. În România, IKEA Foundation susține Salvați Copiii România, prin programul „Șanse egale pentru toţi copiii, într-o societate fără discriminare”. Lansat în iulie 2012, programul a avut ca beneficiari peste 18.000 de copii, care au fost informați cu privire la eliminarea discriminării copiilor cu nevoi educaționale speciale, 8.700 de copii care au avut acces la servicii de Consiliere psihologică și educațională și 1.800 de părinți, care au căpătat abilități de educație pozitivă.

 „În România, programul derulat de Salvați Copiii prin Campania Jucăriilor de Pluș este unul complex, iar de pe urma lui au beneficiat cei mai deznădăjduiți și vulnerabili membri ai societății: copiii privați de șansa la educație, cei supuși abuzului fizic și psihic, micuții cu probleme de sănătate mintală. Rezultatele sunt extraordinare, atât calitativ cât și cantitativ: în doar câțiva ani, prin acest program am reușit să schimbăm statistici și mentalități, iar sprijinul oferit de IKEA Foundation a fost unul important, astfel încât să derulăm acest program și să ajutăm cât mai mulți copii”, declară Gabriela Alexandrescu, Președintele Executiv al Salvați Copiii România.

Pasiunea și curiozitatea pentru citit reprezintă primul pas pentru educație. De aceea, în fiecare an, Compania IKEA creează pentru campania Jucăriilor de Pluș o carte de povești pentru copii, iar personajele sunt chiar jucăriile IKEA. În cartea de anul acesta, Prințul Broscoi, copiii află despre Pădurea Fermecată, prietenie și despre importanța ajutoarelor de poveste.

Imaginația copiilor nu are bariere, iar IKEA își propune să o transforme în realitate. Pentru prima oară în istoria campaniei Jucăriilor de Pluș, Compania IKEA lansează o competiție pentru copiii din întreaga lume.

În fiecare magazin IKEA, într-o zonă dedicată, copiii mai mici de 12 ani sunt invitați să deseneze jucăria perfectă. Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, părinții vor înscrie desenele în competiție, iar Compania IKEA va alege, la nivel global, 10 desene pe care le va transforma în jucării adevărate, în ediția următoare a campaniei Jucăriilor de Pluș (noiembrie 2015 – ianuarie 2016).

Mecanism:

  • Competiția se desfășoară și în România, între 10 și 23 noiembrie
  • Copiii cu vârsta până în 12 ani sunt așteptați în magazinul IKEA, la intrarea în magazin, lângă locul de joacă pentru copii
  • Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, părinții celor mici vor semna un formular de înscriere în competiție
  • Desenele vor fi votate de membrii IKEA Family. Cele mai votate 50 de desene vor fi analizate de un juriu IKEA România, iar 20 vor fi selectate și trimise în Suedia
  • Fiecare țară va trimite către IKEA Suedia câte 20 desene. Echipa globală va alege 10 desene, pe care le va transforma în jucării adevărate pentru campania Jucăriilor de Pluș de anul viitor (noiembrie 2015 – ianuarie 2016)

Clienții IKEA România se pot implica și în inițiativa „Donează de două ori”. În zona caselor de marcat sunt poziționate cutii de colectare, în care aceștia pot dona jucăriile sau cărțile pentru copii tocmai cumpărate.

Toate jucăriile și cărțile pentru copii vor fi donate către Salvați Copiii România, care le va direcționa către grădinițele în care învață copii fără posibilități.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *