Proiectul IKEA POPAS URBAN s-a încheiat cu succes

Timp de șase săptămâni, IKEA POPAS URBAN, spațiul de relaxare de pe Calea Victoriei nr. 46, a primit mii de vizitatori mari și mici și a oferit o alternativă de relaxare în stilul IKEA în centrul Bucureștiului.

IKEA POPAS URBANPeste 20.000 de vizitatori au trecut pragul POPASULUI URBAN în perioada 15 februarie – 29 martie 2017. În fiecare weekend, micii vizitatori s-au putut bucura de 40 de ateliere și piese de teatru pentru copii, iar în fiecare seară de marți și joi Ambasada Suediei a organizat seri de film, respectiv cursuri de limbă suedeză.

Prima activare din luna februarie a fost dedicată celor care au sărbătorit iubirea, iar vizitatorii au participat între 15 și 24 februarie la proiectul „Portret de îndrăgostiți” în colaborare cu fotograful Cristian Șuțu. De 8 martie, formația VUNK a oferit un concert pentru 60 de fete norocoase, iar pe 19 martie, IKEA POPAS URBAN a găzduit primul concert acustic cu lumina stinsă alături de We Singing Colors. În plus, trei săptămâni au avut tematici speciale: Săptămâna suedeză, Săptămâna aniversară și Săptămâna dedicată sustenabilității, iar adulții nu au dus lipsă de ateliere dedicate pasiunii pentru design interior.

Ne-am dorit să venim mai aproape de bucureșteni și să aducem o parte din experiența IKEA în centrul orașului. Acum credem că am reușit mai mult de atât: timp de o lună și jumătate am oferit un spațiu de întâlnire, de relaxare, de lucru și de petrecut timp cu prietenii, iar weekend-urile au fost pline, cu zeci de copii care au participat la atelierele și piesele de teatru din Popas. Ne-am bucurat să facem așa de mulți oameni să zâmbească și credem a fost un proiect inedit, care ne-a adus mai aproape de bucureșteni,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.

Echipa IKEA România a colaborat cu echipele: MSLGROUP The Practice – agenția care a coordonat evenimentele și activitățile din IKEA® POPAS URBAN, Kinecto Isobar – pentru comunicarea digitală, Punct – pentru identitatea vizuală, și Media Investment – pentru media și brandingul exterior.

 IKEA este o companie de retail mobilier și decorațiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost înregistrată în 1943, în Suedia. Majusculele din denumirea IKEA provin din inițialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, şi numelui satului în care se găsea ferma: Agunnaryd. În august 2016, IKEA Group deținea și opera 340 de magazine în 28 de țări sau teritorii, sub acord de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. În timp ce alte peste 40 de magazine IKEA erau francize deținute de alte companii decât IKEA Group.

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1843 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Proiectul IKEA POPAS URBAN s-a încheiat cu succes

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.