IKEA Group raportează vânzări totale de 34,1 miliarde euro (față de 32,9 miliarde de euro vânzări totale în 2016) pentru segmentul de retail, pentru anul financiar 2017.
IKEA Group, cel mai mare retailer din sistemul de franciză IKEA, deține și operează 355 de magazine IKEA în 29 de țări. Pe parcursul anului, 149.000 de angajați au primit 817 de milioane de vizite în magazine și peste 2,1 miliarde de vizite pe IKEA.com. Ajustate la impactul cursului valutar, vânzările din segmentul de retail au crescut cu 3,8% în cursul anului financiar 2017.
„Vom folosi situația noastră financiară stabilă pentru a investi cu scopul de a întâmpina și mai bine nevoile clienților noștri. Mi-am petrecut prima lună în calitate de CEO al companiei vizitând magazinele noastre din mai multe țări, pentru a asculta și a învăța de la colegi și clienți. Acum sunt și mai convins că suntem pe calea cea bună pentru a deveni complet accesibili clienților noștri,” spune Jesper Brodin, Președinte și CEO al IKEA Group (INGKA Holding B.V.), începând de la 1 septembrie 2017.
Pe parcursul anului trecut, IKEA Group a continuat să îmbunătățească oferta pentru clienți cu noi formate de magazine, intervale de livrare mai scurte și soluții de distribuție îmbunătățite. Toate cu scopul de a oferi și mai multor oameni o experiență accesibilă și impecabilă. Un exemplu al acestei transformări este achiziția recentă de către companie a TaskRabbit, o platformă de servicii la cerere, care oferă clienților servicii mai flexibile și mai accesibile.
„Într-un mediu de retail care se transformă rapid, ne străduim să le oferim clienților o viață de zi cu zi mai bună acasă. Vrem să împărtășim cunoștințele noastre despre modul în care trăiesc oamenii și să devenim o sursă de inspirație pentru modul în care amenajarea casei poate îmbunătăți viața acasă. În acest an, ne axăm pe camera de zi, îmbunătățim această zonă în toate magazinele noastre și oferim o gamă mai largă de produse și soluții inteligente pentru acasă,” a completat Jesper Brodin.
IKEA Group continuă să investească în crearea unui impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Investițiile recente din Franța, Canada și Lituania au dus la atingerea unui număr total de 415 turbine eoliene. Acest lucru înseamnă că grupul deține acum un număr mai mare de turbine eoliene față de cel de magazine și se apropie de obiectivul său de a deveni independent din punct de vedere energetic prin producerea unei cantități de energie regenerabilă egală cu cea consumată prin operațiunile sale, până în 2020.
IKEA Grou este unul dintre cele 11 grupuri de companii diferite care dețin și operează canalele de vânzări ale IKEA sub acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. IKEA Group este cel mai mare retailer de mobilier și decorațiuni din lume și operează 355 de magazine în 29 de țări. Viziunea noastră este să creăm o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni. Grupul oferă produse de mobilier cu design bun, funcțional și sustenabil la prețuri atât de mici, încât cei mai mulți oameni să își poată permite o casă frumoasă și funcțională. Magazinele din IKEA Group au avut 817 milioane de vizite pe parcursul anului financiar 2017 și 2,1 miliarde de vizite pe www.IKEA.com.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.