IKEA Group raportează un nou an de creștere solidă în anul financiar 2016

Vânzările IKEA Group din anul financiar 2016 au ajuns la 34,2 miliarde de euro, iar vânzările totale transformate în euro au crescut cu 7,1%. Raportat la cursurile locale, acestea au crescut cu 7,9%. Vânzările în magazine comparabile au crescut cu 4,8%.

IKEAIKEA Group a avut parte de încă un an bun și a întâmpinat 783 de milioane de vizitatori în magazine. De fiecare dată când ne întâlnim clienții, ne dorim să le oferim produse de bună calitate și inspirație pentru a avea case și mai frumoase. Tema de anul trecut, „Gesturile mici contează”, care se axează pe bucătării, gătit, luat masa și produse alimentare, a avut succes și a fost apreciată de clienții IKEA,” declară Peter Agnefjäll, Președinte și CEO IKEA Group.

China rămâne una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere din IKEA Group, alături de Australia, Canada și Polonia. Germania își păstrează poziția de cea mai mare piață și este urmată îndeaproape de Statele Unite. Ambele piețe au avut un an cu creșteri record. Expansiunea continuă în ritm susținut și planurile pentru deschiderea primelor magazine din India și Serbia de anul viitor decurg conform programului.

Pe drumul cel bun în a deveni lider în retailul multichannel de mobilier și decorațiuni la nivel global, IKEA Group pune mai mult accent pe integrarea comerțului fizic cu cel digital, pentru a le oferi clienților acces la modalități de cumpărare potrivite nevoilor și dorințelor lor. În plus, IKEA Group a deschis 12 noi magazine și 19 Pick up and Order points pe parcursul anului trecut. Efortul va fi susținut de dezvoltarea unui sistem de distribuție flexibil, care să asigure accesibilitate și comoditate clienților.

IKEA Group continuă să lucreze pentru a avea un impact pozitiv asupra oamenilor și planetei prin încurajarea clienților și angajaților să ducă o viață mai sustenabilă acasă. În anul financiar 2016, creșterea numărului de vânzări la becurile LED cu 15% corespunde cu ambiția ca până la finalul anului 2020 să vândă 500 de milioane de becuri LED clienților IKEA. Înlocuirea becurilor din casă cu becuri LED ajută la economisirea de bani și energie – becurile LED durează până la 20 de ani și folosesc cu până la 85% mai puțină energie decât becurile tradiționale.

În anul următor vom depune și mai multe eforturi pentru a le oferi cea mai bună experiență vizitatorilor, pe toate canalele. Aceste eforturi sunt posibile doar cu ajutorul angajaților dedicați care au făcut lucruri extraordinare anul acesta, ca întotdeauna,” adaugă Peter Agnefjäll.

Raportul anual IKEA Group Yearly Summary, care oferă toate detaliile despre performanțele de anul acesta, precum și IKEA Group Sustainability Report, vor fi publicate în decembrie 2016.

Anul financiar 2016 reprezintă perioada 1 septembrie 2015 – 31 august 2016.

Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa, singurul deschis în România până în acest moment, a fost al 253-lea deschis în a 35-a țară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » IKEA Group raportează un nou an de creștere solidă în anul financiar 2016
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.