IKEA Group continuă investițiile în dezvoltarea businessului și în sustenabilitate

Profitul net al IKEA Group a fost de 3,5 miliarde de euro în anul financiar 2015. Vânzările totale au crescut cu 11,2% față de anul financiar precedent, ajungând la 31,9 miliarde de euro.

Peter AgnefjällAlături de veniturile obținute din chiriile percepute pe spațiile din centrele comerciale deținute de IKEA Group, venitul total a atins suma de 32,7 miliarde de euro (+11,5%). Investiții majore au fost făcute pentru a combate schimbările climatice, cum ar fi transformarea gamei de iluminat IKEA în 100% LED-uri eficiente energetic.

A fost un an foarte bun în care am investit considerabil în sustenabilitate, în crearea unei oferte IKEA mai bune și mai accesibile”, spune Președintele și CEO-ul IKEA Group, Peter Agnefjäll, cu ocazia lansării Raportului Anual și a Raportului de Sustenabilitate al IKEA Group pentru anul financiar 2015.

Mare parte din creștere este generată de magazinele existente, dar și magazinele noi împreună cu expansiunea online au contribuit substanțial la atingerea acestor rezultate. În timp ce este distribuită egal în majoritatea piețelor, Germania a arătat o creștere record, iar Europa de Sud arată o dezvoltare promițătoare. America de Nord continuă să se dezvolte, iar cea mai nouă piață pentru IKEA, Coreea de Sud, are performanțe peste așteptări.

Creșterea ajută IKEA Group să continue să-și întărească activitățile principale: în magazinele IKEA deja existente, dar și în identificarea de noi modalități de a veni în întâmpinarea clienților online, prin noi formate de magazine, cât și în puncte de livrare și comandă. Vor continua investițiile în surse regenerabile de energie și în produse pentru o viață mai sustenabilă acasă.

Acțiunile privind combaterea schimbărilor climatice sunt atât un stimul pentru inovație, cât și o oportunitate pentru a ne îmbunătăți, un exemplu fiind contribuția la crearea unei vieți mai sustenabile acasă pentru clienții noștri”, continuă Peter Agnefjäll. “Sunt mândru în special de faptul că anul trecut am vândut peste 90 de milioane de becuri și lămpi LED, ceea ce a făcut posibil ca milioane de locuințe din toată lumea să-și reducă atât consumul, cât și costurile cu energia electrică”, spune CEO-ul Peter Agnefjäll.

IKEA Group continuă să îi răsplătească pe angajați pentru succesul companiei. În anul fiscal 2015, a fost rezervat un fond de 105 millioane de euro în programul de loialitate Tack!, ca semn de mulțumire pentru toți angajații IKEA. De la introducerea în urmă cu doi ani, în cadrul programului a fost alocat un total de 305 millioane de euro la nivel global.

Pentru a consulta Raportul Anual al IKEA Group pentru anul financiar 2015, varianta integrală, vă accesați acest link.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,217 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » IKEA Group continuă investițiile în dezvoltarea businessului și în sustenabilitate

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.