IKEA, retailerul suedez de mobilă și decorațiuni interioare, anunță deschiderea magazinului Pallady pe data de 24 iunie 2019, situat în Estul Bucureștiului, în Bulevardul Theodor Pallady, nr. 57. IKEA Pallady va fi al doilea magazin al companiei în România și cel mai mare din Sud-Estul Europei (37.000 de mp). Valoarea totală a investiției este de aproape 90 de milioane de euro.
„După progresele excelente din ultimele luni în procesul construcției, sunt bucuros să anunț că vom deschide magazinul pe 24 iunie și vom aduce viziunea noastră de a crea o viață de zi cu zi mai bună mai aproape de și mai mulți oameni din România. Pe lângă amenajarea magazinului nostru, am finalizat și procesul de recrutare, iar angajații noștri sunt pregătiți să-i întâmpine pe oaspeții și clienții noștri la deschiderea mult așteptată,” a spus Cas Lachaert, Store Manager.
Magazinul de 37.000 de metri pătrați va pune la dispoziția clienților aproape 10.000 de produse care reflectă filozofia IKEA de design democratic, combinând forma, funcționalitatea, calitatea, sustenabilitatea și prețul scăzut.
Acesta va avea, de asemenea, trei modele de interioare integrale și 58 de camere pline de idei și inspirație realizate pe baza cunoștințelor despre casele românilor, răspunzând nevoilor locale în ceea ce privește mobilarea locuinței cu soluții și produse accesibile. Pe lângă un loc de joacă supravegheat, dedicat copiilor, magazinul va găzdui, de asemenea, restaurantul care va avea atât specialități suedeze, precum și preparate românești.
600 de noi locuri de muncă
În plus față de cele peste 500 de locuri de muncă din domeniul construcțiilor care au fost create în timpul construcției magazinului Pallady, aproximativ 600 de angajați vor fi parte din familia IKEA odată cu deschiderea noului magazin. În total, după 12 ani de prezență pe piață, IKEA a creat aproximativ 1.000 de noi locuri de muncă și a oferit beneficii avansate tuturor angajaților din țară.
„Vom explora posibilitatea deschiderii unor magazine mai mici”
„IKEA va avea 9 magazine în România până în 2025, următoarele 3 oraşe în care se vor deschide unităţi fiind Timişoara, Braşov şi Cluj-Napoca. Vom explora, de asemenea, posibilitatea deschiderii unor magazine mai mici, situate în centrele orașelor, în plus față de deja cunoscutele și tradiționalele cutii mari, albastre. Pentru a rămâne aproape de mulți oameni, vom continua să oferim noi formate pentru a ne asigura că suntem accesibili, convenabili și sustenabili astăzi și în viitor”, au declarat reprezentanții IKEA România.
România reprezintă pentru retailerul suedez una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere din Europa. În anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), IKEA România a înregistrat o creștere de 10,6% (609.348.314 Lei fără TVA) față de anul de catalog precedent.
IKEA
INGKA Group este lider mondial în retailul de mobilier și decorațiuni. Magazinele IKEA oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier și soluții accesibile pentru acasă. INGKA Group deține și operează 423 de magazine în 52 de țări (31 August 2018).
Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010, a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din INGKA Group. În anul financiar 2018 (1septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul IKEA din România a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni și 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.IKEA.ro
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.