IKEA Group, creștere solidă în anul financiar 2016

Venitul total pentru IKEA Group (Ingka Holding B.V. și entitățile sale) în anul financiar 2016 (1 septembrie 2015 – 31 august 3016) a ajuns la 31,5 miliarde de euro, în creștere cu 7,4% față de anul financiar anterior.

IKEAProfitul net a fost de 4,2 miliarde de euro. Un cadru financiar de 1 miliard de euro, anunțat ieri, va conduce la investiții de peste 3 miliarde de euro alocate pentru sustenabilitate. În plus, pentru că ne dorim să împărtășim succesul cu angajații IKEA, 443 de milioane de euro au fost alocați programelor de loialitate și de recompensare prin oferirea de bonusuri pentru angajați.

Creșterea excelentă a vânzărilor a contribuit la transformarea anului financiar 2016 într-un nou an profitabil. Cu obiectivul de a deveni lider în retailul multichannel de mobilier și decorațiuni la nivel global, IKEA Group se extinde și dezvoltă noi capacități de cumpărare în magazine și online, pentru a răspunde nevoilor mereu în schimbare ale oamenilor.

China rămâne una dintre piețele cu cea mai mare creștere pentru IKEA Group, iar cele mai mari cinci piețe de retail pe baza valorii vânzărilor au fost Germania, SUA, Franța, Marea Britanie și Suedia. IKEA Group a deschis 12 noi magazine, 19 formate noi – puncte de comandă și colectare – și a continuat să dezvolte rețeaua de distribuție multichannel. Se lucrează în continuare la deschiderea primelor magazine IKEA din India și Serbia. În plus, IKEA Family a devenit unul dintre cele mai mare cluburi de fidelitate din lume în acest an, ajungând la 100 de milioane de membri.

Creșterea și profitabilitatea ne dau libertatea de a face propriile alegeri, flexibilitatea de a lua decizii rapide și independența de a planifica și a investi pe termen lung. Ne aflăm într-un moment bun și avem un drum interesant în față, în care ne vom axa pe creștere continuă și eficientizarea operațiunilor.” a declarat Peter Agnefjäll Președinte și CEO IKEA Group

Prin creșterea accentului pe retail și inovație în retail și utilizarea resurselor și capabilităților existente, IKEA Group va continua să își consolideze business-ul și să genereze astfel o creștere care să ofere valoare consumatorilor.

Ne dorim să le oferim clienților o experiență foarte bună la fiecare interacțiune cu IKEA, indiferent dacă este in magazin sau online. Toate acestea nu ar fi posibile fără angajații profesioniști și dedicați ai IKEA Group, care au contribuit la rezultatele fantastice din anul financiar 2016. Fiind o companie profitabilă, împărțim succesul cu angajații și de aceea am alocat 108 milioane de euro pentru programul de loialitate Tack! și 335 milioane de euro pentru programul de recompensare prin oferirea de bonusuri, adică un total de 443 de milioane de euro în acest an,” a completat Peter Agnefjäll.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *