Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, mașinile electrice devin, treptat, un produs nelipsit din casele românilor, acest lucru fiind demonstrat și de creșterea vânzărilor pe această categorie cu 5% în acest an.
Hornbach continuă programul „Rabla la mașini electrice și cu acumulatori” în toate magazinele din țară.
Maşinile de găurit, maşinile de înşurubat cu acumulator şi polizoarele unghiulare ocupă primele locuri în topul celor mai solicitate produse, acestea fiind necesare atât în proiectele de construcții din interiorul locuinței, cât și din grădină. Totodată, susține compania, românii apelează la mașinile electrice și în cazurile punctuale de remediere, recondiționare sau mici reparații.
„Având în vedere diversitatea proiectelor în care mașinile electrice se pot dovedi utile, cele mai importante criterii de achiziționare pentru produsele din această categorie devin calitatea și durabilitatea”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach.
Potrivit afirmațiilor acestuia, aproximativ 20% din totalul vânzărilor de mașini electrice sunt generate de produse din marca proprie Pattfield, fie destinate unui regim de utilizare tip hobby, cât și semiprofesional sau profesional.
„Creșterea vânzărilor pe acest segment a fost determinată și de programul ‚Rabla la mașini și acumulatori’. Devenit deja o tradiție în magazinele Hornbach, și anul acesta organizăm, în toate magazinele noastre, puncte de colectare pentru a facilita reciclarea mașinilor vechi”, a completat reprezentantul companiei.
Până pe 2 ianuarie 2016, clienții care vor preda un echipament folosit, vor primi o reducere de 100 de lei, ce poate fi utilizată la achiziționarea unei mașini electrice marca Worx.
În urma succesului înregistrat prin această campanie în anii anteriori, Hornbach mizează şi de această dată pe o creştere a vânzărilor în cadrul acestei acţiuni. Astfel, pentru acest an, estimările vizează strângerea a cca. 6.000 de produse, având în vedere și sporirea numărului de puncte de colectare prin deschiderea magazinului din Sibiu.
Pe lângă produsele din gama Worx, clienţii mai pot alege din magazinele Hornbach şi maşini electrice de la producători precum Pattfield, Einhell, Bosch, Hitachi, Makita, DeWalt, Proxxon. Aceştia beneficiază, de asemenea, de servicii de consiliere profesională, atât în alegerea maşinii, cât şi în selectarea articolelor complementare, precum echipamente de protecţie, prelungitoare etc.
Tot în luna decembrie, pe lângă programul „Rabla la mașini și acumulatori”, în toate cele șase magazine Hornbach, clienții vor putea găsi și o expoziție de aranjamente florale speciale de Crăciun.
Toate cele 10 tipuri de aranjamente puse la dispoziția clienților au la bază hibrizi de Orhidee Phalaenopsis, una dintre cele mai apreciate plante din magazinele Hornbach pe parcursul anului, însă fiecare vas în care acestea sunt expuse, precum și accesoriile aferente, sunt diferite.
„Am remarcat de-a lungul anilor că românii tind să își îndrepte atenția către culorile tradiționale, cu precădere roșul, motiv pentru care Steaua Crăciunului este una dintre cele mai căutate plante de sezon, imediat după bradul natural”, a afirmat Mugurel-Horia Rusu.
Disponibilă într-o paletă bogată de culori – roșu, roz, crem sau chiar mixuri de două culori, Steaua Crăciunului ajunge la maturitate chiar în luna decembrie, devenind astfel un cadou potrivit pentru cei dragi. De asemenea, pe lângă plantele de sezon, Hornbach vine în atenția clienților și cu alte recomandări de cadouri, precum coronițe de brad natural sau aranjamente cu lumânări.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
