Hornbach şi-a crescut vânzările cu 6,1% în primul trimestru al anului 2016

Hornbach Group (HORNBACH Holding AG & Co. KGaA Group), retailerul german de bricolaj prezent şi în România, a înregistrat vânzări de 1,116 milioane de euro în primul trimestru al anului 2016 (martie 2016 – mai 2016), în creştere cu 6,1% faţă de anul precedent, conform rezultatelor financiare publicate de retailer.

hornbach 2Pentru prima dată, vânzările la Hornbach Baumarkt AG, cel mai mare subgrup de operare, a depășit suma de un miliard de euro.Vanzarile consolidate aici au crescut cu 6,4%, ajungând până la 1,058.9 milioane de euro.

„Având în vedere faptul că au fost uneori condiţii meteorologice extreme, care au împiedicat punerea în aplicare a proiectelor de construcţie şi de renovare în multe regiuni, nivelul de creştere al vânzărilor este favorabil.”, a declarat directorul financiar Roland Pelka, în ceea ce privește performanța primului trimestru al Grupului.

Hornbach a menținut tendința financiară pozitivă de vânzare observată în ultimii doi ani, inclusiv în noile magazine deschise, vânzările au crescut cu 11,3%, la 467,0 milioane de euro, iar cota internațională a vânzărilor subgrupului Hornbach Baumarkt AG a crescut de la 42,2% la 44,1%.

Hornbach, în România

Hornbach Group operează în România, în acest moment, 6 magazine (3 în Bucureşti şi câte unul în Braşov, Timişoara şi Sibiu),  România fiind o piaţă importantă pentru Grup, alături de celelalte opt pe care activează în acest moment. Ultimul magazin al retailerului german deschis în România a fost cel de la Sibiu (octombrie 2015) ce are o suprafaţă de vânzare de 12.000 mp.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *