Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, este pentru al 9-lea an consecutiv, printre primele reţele ce dă startul sezonului de Crăciun, amenajând 150 mp din suprafaţa fiecărui magazin cu articole dedicate Sărbătorilor de iarnă.
„Ca în fiecare an, şi în 2016 ne dorim să venim din timp în întâmpinarea clienţilor cu diferite produse dedicate Crăciunului. Astfel, am deschis, în cele şase magazine din Bucureşti şi din ţară, Târgul de Crăciun.”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
În fiecare magazin, o suprafaţă de 150 de metri pătraţi din departamentul de grădină a fost deja transformată într-o zonă unde clienţii pot găsi inspiraţie pentru amenajarea casei, la interior şi la exterior, în aşteptarea Sărbătorilor.
„Roşul, albul şi argintiul sunt, anul acesta, culorile predominante în Târgul nostru de Crăciun. Pe întreaga suprafaţă amenajată, clienţii pot găsi peste 2.000 de articole dedicate sezonului, de la decoraţiuni şi produse de iluminat pentru brad, cadouri, plante, brazi şi multe altele.”, a mai spus reprezentantul companiei.
Printre produsele pe care românii le vor putea găsi la Târgul de Crăciun Hornbach se numără aproximativ 200 de modele de instalaţii de diverse dimensiuni, forme si culori, majoritatea acestora având la bază tehnologia LED, peste 50 de sortimente de globuri de sticlă şi zeci de modele de lumânări simple sau parfumate. La acestea se adaugă articole de iluminat și ornamente de Crăciun pentru exterior.
„Este pentru al doilea an consecutiv în care comercializăm globuri de sticlă, pictate manual de către furnizori locali care ştiu cel mai bine care sunt modelele tradiţionale îndrăgite de români. De altfel, am observat încă de anul trecut că acestea sunt foarte apreciate şi solicitate de către clienţii noştri.”, a subliniat Mugurel – Horia Rusu.
Articolele de iluminat, cele mai cerute de către clienţi
Pe prima poziţie în topul celor mai cerute produse de către clienţi, în cadrul Târgului de Crăciun, se află articolele de iluminat fie că sunt pentru interior sau exterior. Acestea sunt urmate de brazi şi de globuri. La fel de bine primite sunt şi produsele marca Hornbach – cele pe care clienţii nu le pot găsi în alte locaţii. De altfel, peste 80% din articolele din gama de Crăciun sunt furnizate de către colaboratori externi şi sunt produse pentru magazinele companiei.
„În fiecare an, Târgul de Crăciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atât în România cât şi în toate celelalte ţări europene în care deţinem magazine. Astfel, şi în acest an mizăm pe acest lucru.”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.
Conform declaraţiilor acestuia, în perioada Sărbătorilor de iarnă, Hornbach va organiza, ca în fiecare an, şi activităţi speciale pentru copii.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
