Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, susține proiectele de educație extracurriculare demarate în cadrul programului Școala Altfel prin organizarea unor ateliere tematice dedicate elevilor.
„Ne dorim foarte mult să susținem elevii în desfășurarea de acțiuni extracurriculare și, din acest motiv, am organizat, în perioada 27 noiembrie – 8 decembrie, ateliere dedicate. Practic, inițiativele desfășurate în această perioadă au venit în continuarea săptămânii Școala Altfel”, a menționat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.
Obiectivul acestor ateliere a fost educarea copiilor cu privire la păsările pe care le pot întâlni în grădini și în parcuri în această perioadă a anului, cum le pot ajuta să treacă mai ușor peste zilele geroase, unde pot amplasa căsuțele lor și ce hrană trebuie să le ofere. Tematica atelierelor a fost strâns legată de tema abordată în magazine pe parcursul lunii noiembrie – hrănirea păsărilor zburătoare pe timpul iernii.
În acest sens, copiii din clasele I – III au realizat decorațiuni pictate pe căsuțele de păsări, în timp ce elevii din clasa a IV-a și gimnaziu au fost inițiați în tehnica șervețelului pentru acoperirea creativă a suportului din lemn. Căsuțele au fost, ulterior, umplute cu grăunțe, iar copiii au primit indicații asupra locului unde pot fi amplasate.
Atelierele au avut loc în toate locațiile Hornbach din țară, participanții fiind elevi ai unor școli din proximitatea magazinelor. Astfel, în Timișoara elevii au provenit din școala din Dumbrăvița, în Sibiu din Școala nr. 18, iar în Brașov din Școala Gimnazială Moieciu de Jos. În cazul magazinului din Brașov, pe lângă cei 20 de elevi din cadrul școlii, au mai participat și alți 40 de copii.
Pe lângă participarea la ateliere, elevii au avut și ocazia de a vizita magazinele, alături de un coordonator care le-a oferit participanților informații generale despre produsele din fiecare departament, cu accent pe ocrotirea mediului.
HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.