Grupul HORNBACH a înregistrat un plus semnificativ al cifrei de afaceri în exercițiul financiar 2018/2019 (1 martie 2018 – 28 februarie 2019). În ciuda condițiilor meteorologice parțial nefavorabile, în primele șase luni cifra de afaceri a concernului HORNBACH Holding AG & Co. KgaA a crescut cu 5,3%, până la 4.362 milioane de euro.
Cel mai mare subgrup operativ al concernului HORNBACH Baumarkt AG, care, la data încheierii exercițiului financiar, 28 februarie 2019, administrează la nivel european 158 (anul precedent: 156) de magazine de materiale de construcții și grădinărit, precum și magazine online în nouă țări, și-a majorat cifra de afaceri, de asemenea, cu 5,3%, ajungând la 4.096 milioane de euro.
Fără a lua în considerare magazinele inaugurate și cele închise și ajustările de curs valutar, cifra de afaceri a magazinelor cu materiale de construcții și grădinărit a crescut cu 4,2%, respectiv cu 3,8% cu efectele de curs valutar.
Afacerile internaționale continuă să fie driverul de creștere al grupului
La fel ca în anul precedent, cele mai puternice impulsuri de creștere au venit din afacerile internaționale, din cele opt țări din afara Germaniei (regiunea restul Europei, din care face parte și România). Pe acest segment, precum și comerțul online, subgrupul HORNBACH Baumarkt AG a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 8,6%, ajungând la 1.977 milioane de euro. Astfel, cota din străinătate la cifra de afaceri a concernului a crescut de la 46,8% la 48,3%.
Fără a lua în considerare magazinele inaugurate şi cele închise şi ajustările de curs valutar, în anul financiar 2018/2019 HORNBACH a majorat cifra de afaceri în restul Europei cu 6,5%, după un plus 6,1% în anul precedent. Incluzând efectele de curs valutar și în condițiile unor suprafețe de vânzare comparabile, cifra de afaceri a crescut cu 5,6% (anul precedent: 5,6%).
Subgrupul HORNBACH Baustoff Union GmbH al concernului a înregistrat un plus la cifra de afaceri de 6,7%, ajungând la 265 milioane de euro.
„Creșterea cifrei de afaceri din anul financiar trecut 2018/2019 a fost foarte îmbucurătoare. După înghețul din primăvară și căldura puternică a verii, solicitările din magazinele noastre și cele online au început să vină cu adevărat în a doua jumătate a anului“, a declarat Albrecht Hornbach, președintele Consiliului de Administrație al HORNBACH Management AG.
Cu privire la suprafața comercială comparabilă, HORNBACH a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri pe segmentul DIY 2018/2019 pentru al patrulea an consecutiv. „Acest lucru arată că modelul nostru de afaceri funcționează. Datorită legăturii inteligente dintre comerțul clasic și afacerea online, creăm valoare adăugată reală pentru clienții noștri. Acest lucru se reflectă din nou în numărul ridicat de solicitări. Din acest motiv dorim să îmbunătățim, în mod clar, profitabilitatea noastră pe viitor.“
HORNBACH
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.
