Grupul Hornbach a înregistrat o creștere de 5,1% a vânzărilor în anul financiar 2017/2018

Grupul Hornbach, unul dintre principalii retaileri europeni de materiale de construcții și grădinărit, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,1%, la 4.141 milioane de euro, în anul financiar 2017/2018. România, printre țarile care au contribuit la această creștere.

HornbachÎn anul financiar 2017/2018 ne-am îndeplinit obiectivele de vânzări. Acest lucru arată că ne-am continuat cu succes drumul într-un mediu competitiv, care a devenit mai dificil ca oricând, având în vedere progresul adus de digitalizăre.

Mulțumită strategiei noastre de integrare a comerțului offline cu cel online, am putut oferi consumatorilor noștri soluții adaptate nevoilor lor de a construi sau a renova produselor lor, prin toate canalele de distribuție.”, a declarat Albrecht Hornbach, CEO Hornbach Management AG.

În anul financiar 2017/2018, vânzările nete DIY din Germania, inclusiv comerțul online, au avut o creștere de 1,5%, la 2.071 milioane de euro. Dar driverul de creștere l-a reprezentat tot restul Europei (8 țări printre care și România), la fel ca în ultimii doi ani, Grupul Hornbach înregistrând o creștere de 9% a vânzărilor, la 1.820 de milioane de euro, odată cu un o nouă deschidere de magazine dar și cu creșterea vânzărilor online.

În cel de-al III-lea trimestru al anului 2017-2018, concernul a inaugurat un nou magazin de materiale de construcții și produse de grădinărit în Halle (Germania) și a închis unul în Hanau (Germania).

În plus, au fost racordate la rețeaua digitală alte două țări, și anume Slovacia și Suedia. Astfel, la data de 30 noiembrie 2017, grupul administra la nivelul întregului concern 156 de magazine staționare de materiale de construcții și produse de grădinărit, dintre care 98 în Germania, precum și magazine online în Germania și alte șapte țări europene.

În România, HORNBACH și-a lansat oficial magazinul online în data de 23 ianuarie 2018, platformă de unde clienții pot alege din peste 27.000 de produse. Compania anunță extinderea treptată a sortimentului de produse și țintește listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018.

Hornbach

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1.885 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Grupul Hornbach a înregistrat o creștere de 5,1% a vânzărilor în anul financiar 2017/2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.