Hornbach, prima reţea de bricolaj ce va comercializa gama de maşini şi accesorii BOSCH Professional

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit din România, introduce gama BOSCH Professional în sortimentaţia permanentă, devenind astfel prima reţea de bricolaj din România ce va lista aceste produse într-o gamă lărgită, disponibile până acum doar pentru comerţul de specialitate.

Bosch_Professional_HornbachAstfel, meşterii şi clienţii interesați de produse profesionale vor putea găsi, de acum, și gama BOSCH Professional în cele şase magazine Hornbach din țară.

„În ultimii ani, datorită sortimentului extins, a serviciilor adaptate perfect cerințelor concrete, a stocurilor constituite inteligent și a celui mai bun raport preț-calitate, Hornbach a reușit să atragă tot mai mulţi clienți profesioniști din sectorul meșteșugăresc și din industria construcțiilor. Odată cu listarea în magazinele noastre a produselor BOSCH Professional vom extinde sortimentul din departamentul de maşini şi unelte“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Listarea gamei BOSCH Professional va oferi clienţilor 100 de produse profesionale, atât powertools (maşini de găurit/înşurubat, ciocane repercutoare, polizoare, ferăstraie, şlefuitoare), cât şi accesoriile aferente (burghie, seturi de biţi, pânze).

Raionul de maşini şi unelte este unul foarte important, atrăgând anual mii de clienți datorită calităţii, rezistenţei deosebite în timp,  diversităţii şi preţului produselor. Acesta dispune de o gamă variată de maşini şi unelte pentru fiecare categorie în parte, produsele beneficiind de tehnică şi ergonomie de excepţie. Astfel, dintre maşinile de tip hobby pot fi găsite mărcile Pattfield şi Einhell, din categoria uneltelor semiprofesionale – brandurile Bosch şi Worx, iar din cele profesionale – Hitachi, Makita şi DeWalt.

Astfel, clienţii au acces permanent la articole diferite de maşini de găurit şi înşurubat cu acumulatori sau electrice, ciocane rotopercutoare, polizoare, ferăstraie, freze, şlefuitoare şi rindele mereu pe stoc.

„Odată cu introducerea noilor produse în sortimentul nostru, am organizat împreună cu echipa BOSCH şi o serie de cursuri de instruire pentru consultanţii noştri, astfel încât aceştia să poată oferi clienţilor cea mai bună consiliere”, a încheiat Mugurel-Horia Rusu.

Acesta a subliniat, de asemenea, că cele mai bine vândute maşini electrice sunt şurubelniţele cu acumulator, maşinile de găurit cu percuţie, polizoarele unghiulare şi ciocanele rotopercutoare.

Introducerea unei noi game de produse profesionale face parte din strategia pe termen lung a Hornbach de a inova constant, oferind mereu noi soluții performante pentru clienți.

HORNBACH  este o companie multinaţională, fondată   în  anul  1877.  În  acest  moment,  concernul  deține  154 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *