Homelux, companie care comercializează produse de mobilă, decoraṭiuni, covoare, corpuri de iluminat, textile de casă şi electrocasnice, a deschis primul magazin din România, în Ploiești, a deschis pe 22 noiembrie 2018 şi, totodată, a lansat magazinul online Homelux.ro. 20 de magazine Homelux în următorii 5 ani.
Primul magazin Homelux, cu o suprafaṭă de 10.000 mp, îşi deschide porṭile pentru prima dată în Ploieşti şi îşi aşteaptă clienṭii cu peste 20.000 de articole, pentru decorarea casei şi cu alte mii de oferte atractive.
Odată cu deschiderea primului magazin Homelux în Ploieşti, compania lansează şi platforma e-commerce Homelux.ro şi aplicaṭia mobilă Homelux, disponibilă gratuit pe platformele Google Play şi App Store astfel încât, clienṭii din toată ṭara pot achiziṭiona online toate produsele comercializate de Homelux. Magazinul Homelux propune clienṭilor soluṭii inteligente şi potrivite pentru designul locuinṭelor mici, medii, dar şi mari.
,,Conceptul Homelux este de a oferi produse care îmbunătățesc confortul şi designul caselor din România. Ne adresăm clienților care țin la confortul lor de acasă şi totodată, prin natura produselor comercializate, ne adresăm şi segmentului HoReCa. Produsele noastre se disting prin exclusivitate, diversitate, funcṭionalitate şi stil. Toate produsele din magazin sunt încadrate în 6 stiluri de amenajare : Industrial, Modern, Nautic, Etno, Minimalist şi Romantic, astfel incât clienṭilor le va fi uşor să aleagă şi totodată să-şi definească stilul de amenajare.
În România, femeile au un dezvoltat simṭ estetic şi sunt înzestrate cu abilităṭi extraordinare de a avea grijă de familie, prieteni, cămin. Pentru a le uşura misiunea, ne dorim să aducem soluṭii inteligente şi accesibile pentru creşterea confortului!’’, declară Isabelle Pleska, Director Strategie, Homelux Romania.
20 de magazine Homelux în următorii 5 ani
,,Ne-am propus să deschidem 20 de magazine în următorii 5 ani, în cele mai importante oraşe din ṭară. Investiṭia într-un magazin de 10.000 mp se situează în jurul valorii de 15 000 000 euro. Următorul magazin pe care îl vom deschide anul acesta, va fi în Focşani, dar în paralel lucrăm şi la un concept de magazin Homelux cu suprafaṭă de 500 – 2.000 mp, poziṭionat în centre comerciale sau mall-uri.
Primul magazin Homelux de acest gen, va fi lansat în Bucureşti. Ne propunem ca magazinele Homelux să devină în scurt timp, o vitrină a producătorilor şi creatorilor români de bun gust şi confort’’, declară Omer Susli, proprietarul companiei Homelux.
Homelux
Magazinul Homelux este o nouă destinaṭie de cumpărături pentru confortul de acasă. Magazinul pune la dispoziţia clienţilor produse pentru amenajarea casei şi o gamă largă de servicii personalizate pe nevoile clienţilor, cum ar fi: transportul cumpărăturilor la domiciliu, credit direct în magazin, cardul cadou Homelux, confecṭionare perdele, servicii de design, plata produselor în rate şi cardul de fidelitate Homelux, prin care clienţii primesc 5% din valoarea cumpărăturilor înapoi, pentru a-i folosi la următoarele cumpărături.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Puteți citi cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from DIY retail, from Romania and Central and Eastern Europe, in english, at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter.