Fundația BricoDépôt anunţă proiectele care vor primi finanţare, ȋn cea de-a doua ediţie a campaniei “Casele bune schimbă vieţi”

Fundaţia BricoDépôt anunţă cele 5 proiecte care vor primi finanţări ȋn valoare totală de 250.000 de lei, ȋn cadrul celei de-a doua ediţii a campaniei de finanţare, „Casele bune schimbă vieţi”. Brico Dépôt România suplimentează finanţările cu donaţii ȋn produse din magazinele sale, ȋn valoare totală de 25.000 de lei, pentru organizaţiile non-guvernamentate selectate.

BricoDépôt

Aplicarea pentru finanțare

În cadrul celei de-a doua ediţii a campaniei de finanţare „Casele bune schimbă vieţi”, timp de 10 zile, organizaţiile non-guvernamentale din Romȃnia au avut ocazia să aplice pentru finanţarea cu până la 50.000 de lei a unui proiect de ȋmbunătăţire a condiţiilor de locuit, a calităţii şi a siguranţei vieţii, ȋn comunități dezavantajate din Romȃnia.

„După succesul primei ediții a campaniei de finanțare <<Casele bune schimbă vieți>>, când am reușit să ajutăm peste 2600 de beneficiari, prin parteneriatele încheiate cu 10 asociații din România, ne bucurăm să ducem mai departe această inițiativă, în sprijinul comunităților vulnerabile. Anul acesta au fost înscrise ȋn campanie 23 de proiecte eligibile, toate extrem de valoroase și cu o puternică încărcătură emoțională. Nu a fost ușor să selectăm proiectele câștigătoare, dar am ales să le finanțăm pe cele care răspund unei nevoi urgente și au, în același timp, un impact cu adevărat semnificativ asupra beneficiarilor, la nivel național, a explicat Ştefan Urziceanu, Manager al Fundaţiei BricoDépôt şi consilier ȋn Investiţii Comunitare, ȋn cadrul Brico Dépôt România.

Organizaţiile şi proiectele care vor primi finanţare din partea Fundaţiei BricoDépôt sunt următoarele:

  • Fundația Hospice Casa Speranței– reabilitarea unui salon cu 4 paturi din Spitalul HOSPICE Casa Speranţei din București, igienizarea altor alte 6 saloane, înlocuirea paturilor de spital învechite și alte lucrări de renovare foarte necesare pentru îmbunătățirea calității vieții pacienților adulți care suferă de boli oncologice în stadii avansate;
  • Fundația pentru Copii Ronald McDonaldconstrucţia celei de-a treia Case Ronald McDonald, ȋn Iași (după cea din București – 2003 și Timișoara – 2008), un proiect unic în zona Moldovei, adresat copiilor bolnavi și familiilor acestora. Proiectul va sprijini familiile vulnerabile din toată regiunea de Nord-Est a țării, care ajung la Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii Sf. Maria din Iași, pentru tratamente și internări de lungă durată și care, astfel, pot rămâne alături de copilul internat, pentru orice perioadă este nevoie, fără niciun cost;
  • Fundația FARA− lucrări de renovare, construcție, modernizare, creştere a funcționalităților și îmbunătățire a spațiilor (case de tip familial, centre de tranzit, centre de zi și centre de terapie și recuperare) în care trăiesc/ desfășoară activități beneficiarii fundației, copii, tineri și tineri adulți din județul Suceava (tineri adulți cu dizabilități permanente, copii fără familie sau lipsiţi de sprijin parental/ familial şi copii care provin din familii vulnerabile), Popești-Leordeni, Ilfov (tineri care au ieșit din sistemul de protecție și copii cu dizabilități care provin din familii vulnerabile) și Satu Mare (tineri care au ieșit din sistemul de protecție);
  • Fundația Bucuria Darului− îmbunătățirea condițiilor de locuit pentru mai mult de 30 de familii dezavantajate din județul Brașov, prin lucrări care urmăresc nevoile fiecarei familii în parte, pentru combaterea efectelor dăunătoare pe care sărăcia le are asupra familiilor și copiilor defavorizați – „O casă mai bună – O viaţă mai bună;
  • Organizaţia Umanitară CONCORDIA– construirea unui spațiu educațional în aer liber în cadrul centrului de zi din satul Zidurile, comuna Odobești, judeţul Dâmbovița, unde copii din familii dezavantajate social, cu condiţii financiare precare şi din zone dezavantajate ale comunităţii beneficiază zilnic de sprijin educaţional, primesc ȋngrijire,  dezvoltă competenţe şi abilităţi utile, alături de pedagogii specializaţi şi se bucură de o masă de prânz;

Parteneriate cu organizații neguvernamentale

„Încă de la înființarea Fundației BricoDépôt, ne-am asumat implicarea pe termen lung şi am pornit la drum cu dorința de a construi parteneriate cu organizații neguvernamentale din ȋntreaga ţară, pentru a ne uni forțele, ȋn beneficiul dezvoltării comunităților locale dezavantajate. Campaniile de finanţare pe care le organizăm sunt, fără îndoială, esențiale pentru a ne atinge obiectivul, iar rezultatele implicării noastre încep deja să se vadă. Prin cele 5 proiecte pe care le vom finanța ȋn această ediţie, vom sprijini, în total, peste 1700 de beneficiari direcți și alţi aproape 1800 de beneficiari indirecți, din întreaga țară.”, a declarat Adela Smeu, Director General, Brico Dépôt România.

“Am fost plăcut surprinşi de calitatea foarte bună a proiectelor propuse de organizațiile neguvernamentale care au aplicat pentru finanţare. Aşadar, din dorinţa de a oferi aplicanților acces la cât mai multe resurse, pentru a creşte impactul proiectelor ȋn comunităţile defavorizate cărora se adresează, pe lângă finanțarea propriu-zisă, vom dona, de asemenea, produse și materiale de construcții din magazinele noastre pentru fiecare proiect câștigător, în valoare totală de 25.000 lei”, a menționat Cătălin Mazilu, Director Operaţiuni, Brico Dépôt România şi Membru al Consiliului Director al Fundaţiei BricoDépôt.

Perioada de depunere a proiectelor

Pentru a beneficia de finanțare, organizațiile neguvernamentale au putut depune proiectele online, în perioada 20-30 mai 2021, completând formularul disponibil pe website-ul oficial al Fundaţiei BricoDépôt. 23 de proiecte eligibile au fost înscrise de organizații neguvernamentale din întreaga țară, iar implementarea celor 5 poiecte selectate va avea loc în perioada iulie-octombrie 2021.

Prin suplimentarea finanţărilor oferite ȋn cadrul campaniei, valoarea totală a investiţiilor ajunge la 275.000 de lei.  Regulamentul complet al campaniei, criteriile de acordare a finanțărilor şi mai multe detalii despre proiectele selectate pot fi consultate pe website-ul oficial al Brico Depôt, în secțiunea dedicată Fundației BricoDépôt: https://www.bricodepot.ro/fundatie/.

Brico Dépôt România

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. În România,  produsele și serviciile noastre sunt apreciate săptămânal de peste 6 milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 35 de magazine din ȋntreaga ţară sau preferă să cumpere online.

În Brico Dépôt România, credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, aşadar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinţei să devină accesibilă tuturor.

Fundaţia BricoDépôt

Fundaţia BricoDépôt a fost înființată ȋn 2019, de către Brico Dépôt România, având drept obiectiv principal susținerea proiectelor de îmbunătăţire a condiţiilor de locuit, a calităţii şi a siguranţei vieţii, ȋn comunități dezavantajate din Romȃnia.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,230 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Fundația BricoDépôt anunţă proiectele care vor primi finanţare, ȋn cea de-a doua ediţie a campaniei “Casele bune schimbă vieţi”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.