Sari la conținut
  • Prima pagină
  • Despre
  • About us
  • ADVERTISING
  • Newsletter
  • Publicitate B2B
  • Contact
EXPO_DIY_2025
  • Retail
    • Bricolaj
    • Mobila
    • Home Deco
  • Producatori
  • E-commerce
  • Evenimente
    • BUYER POINT
    • EXPO DIY
  • Analize
    • Sinteza saptamanii
  • Servicii
    • Construcţii
    • Logistica
    • Studii de piata
  • EcoBioGreen
  • English
    • News from Romania
  • CEE DIY Retail
EXPO_DIY_2025
  • Retail
    • Bricolaj
    • Mobila
    • Home Deco
  • Producatori
  • E-commerce
  • Evenimente
    • BUYER POINT
    • EXPO DIY
  • Analize
    • Sinteza saptamanii
  • Servicii
    • Construcţii
    • Logistica
    • Studii de piata
  • EcoBioGreen
  • English
    • News from Romania
  • CEE DIY Retail

Dedeman își modifică logo-ul pentru a atrage atenția asupra siguranței pe șantier

  • de Andreea Tudor
  • 26 aprilie 2018

Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, dorește astfel să atragă atenția asupra importanței purtării echipamentului de protecție pe șantier.

dedeman

În contextul în care data de 28 aprilie a fost declarată Ziua Mondială a Sănătăţii şi Securităţii în Muncă, compania Dedeman în parteneriat cu agenția McCann Worldgroup România a inițiat o campanie de conștientizare care pune accentul pe siguranța și securitatea muncitorilor de pe șantiere.

Timp de o lună cățelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta cască de protecție și va apărea ușor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea în fața accidentelor de pe șantier și importanța respectării normelor de siguranță.

Totodată, pentru a-i încuraja pe cei implicați în proiecte de construcții sau renovări să acorde importanța cuvenită siguranței lor și a celor din jur, în data de 28 aprilie aproximativ 8000 de căști de protecție vor fi oferite gratuit clienților în rețeaua de magazine Dedeman.

Campania de conștientizare va fi susținută și de panouri stradale și o pagină informativă pe site-ul dedeman.ro.

Dedeman

“În calitate de retailer de materiale de construcții, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele în mâini și am considerat că este de datoria noastră să le reamintim cât de important este să respecte normele de siguranță.

Logo-ul companiei noastre, un câine care poartă cu responsabilitate casca de protecție, este în sine o declarație de siguranță. De aceea credem că această schimbare va atrage atenția asupra riscurilor la care se supun în cazul în care nu poartă casca de protecție pe șantier”, a declarat Dragoş Pavăl – Preşedinte Dedeman.

“Logo-ul Dedeman a fost întotdeauna un simbol al siguranței așa că atunci când am aflat statisticile ne-am dat seama de oportunitatea de-a face o declarație puternică prin care să deschidem conversația. Este important să facem o prioritate din siguranța la locul de muncă și vrem ca logo-ul Dedeman să devină un reminder constant pentru purtarea căștii de protecție.”  a declarat Ruxandra Papuc, Group Creative Director McCann Worldroup România.

Statisticile în ceea ce privește accidentele de muncă în România sunt îngrijorătoare iar muncitorii din construcții sunt printre cei mai expuși. Conform celui mai recent studiu Eurostat, cu date din 2014, România este pe primul loc în Europa în ceea ce privește accidentele de muncă mortale iar șapte din 100.000 de români își pierd viața la locul de muncă. 

Dedeman în cifre

  • 48 de magazine, două centre logistice, parc auto propriu;
  • peste 50.000 de produse ce acoperă 11 domenii;
  • peste 10.000 de angajaţi;
  • între 7.500 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin;

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor peste 25 ani de activitate, au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare.

McCann Worldgroup România are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos
Etichete:Dedemanlogo

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alătură-te celor 1,124 cititori fideli!

Cum arată un newsletter?
B2BMeetings
GreenProject4
EXPO_DIY_2025
Depositphotos

este cea mai importantă publicaţie B2B din România dedicată exclusiv pieţei de retail de bricolaj (DIY).
Ne găsești și pe LinkedIn:

Citește și RetailFMCG.ro

Retail Media Hub anunță un parteneriat strategic cu Schwarz Media
15 mai 2025
Auchan continuă expansiunea rețelei Simply și ajunge la 30 de magazine în franciză
15 mai 2025
MOL Fresh Corner sărbătorește cea de-a 10-a aniversare: gastronomie de calitate pentru oamenii în mișcare
14 mai 2025

Citește și ElectroRetail.ro

Flanco începe Black Friday de primăvară
15 mai 2025
Clasamentul Kantar BrandZ 2025 dezvăluie cele mai valoroase branduri din lume
15 mai 2025
Consiliul Concurenței pune în dezbatere angajamentele privind preluarea Telekom România Mobile Communications S.A. de către Vodafone România S.A. și Digi România S.A.
14 mai 2025

Copyright 2010- BricoRetail.ro. Termeni si conditii de utilizare a site-ului.
Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
Folosim cookie-uri în website-ul nostru pentru a oferi o experiență cât mai plăcută vizitatorilor noștri.
Functional Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistics
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Setări
{title} {title} {title}