Dedeman dă startul campaniei de Black Friday pe 8 noiembrie

Dedeman, lider național în retailul materialelor de construcții și al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, dă startul campaniei de Black Friday pe 8 noiembrie.

dedeman

Sub sloganul „Găsește reduceri pentru tine, online și în magazine”, campania de Black Friday de anul acesta va include promoții la mii de produse din categorii diverse, precum mobilă, instalații termice și sanitare, materiale de construcții, articole pentru grădină, electrocasnice, electrice, scule și unelte, produse pentru amenajări interioare, decorațiuni și multe altele.

Prin intermediul Black Friday, Dedeman își reafirmă angajamentul zilnic de a veni în sprijinul clienților săi cu o gamă variată de produse la prețuri avantajoase, oferindu-le astfel o oportunitate suplimentară de a-și împlini planurile prin reduceri atractive și soluții personalizate.

Pe parcursul celor 10 zile de campanie, Dedeman se așteaptă la aproximativ 6 milioane de vizitatori (online și în magazinele fizice). Această estimare se bazează pe rezultatele obținute în anii anteriori, campania înregistrând o creștere constantă și consolidându-se treptat ca un eveniment de referință în retailul din România.

Ofertele vor fi atât online, cât și în magazinele fizice

Ofertele speciale de Black Friday vor fi valabile în limita stocului disponibil, atât pe site-ul Dedeman, în pagina dedicată campaniei și în aplicația mobilă, cât și în cele 62 de magazine Dedeman din țară.

În magazinele fizice, produsele incluse în campanie vor fi semnalizate prin etichete speciale de preț cu însemnul Black Friday sau vor fi amplasate în zone dedicate și marcate corespunzător, asigurând astfel o experiență rapidă și eficientă la cumpărături.

Evenimentul Black Friday reprezintă o continuare firească a strategiei Dedeman de a avea prețuri competitive 365 de zile pe an și de a fi mereu aproape de clienții săi, nu doar prin numărul extins de magazine în întreaga țară și magazinul online, ci și prin echipa numeroasă și bine pregătită, gata oricând să ofere consultanță și sfaturi de specialitate pentru orice proiect.

Cu o gamă de peste 120.000 de produse și servicii auxiliare, Dedeman își respectă misiunea de a le oferi soluții complete și avantajoase clienților săi în toate etapele proiectelor lor, consolidându-și zi de zi rolul de partener de încredere pentru realizarea oricărui plan.

În luna noiembrie, pe lângă promoțiile din campania de Black Friday, Dedeman pune la dispoziție și catalogul său lunar de oferte, care poate fi accesat începând cu prima zi a lunii, exclusiv online, în aplicația mobilă sau la adresa: https://catalog.dedeman.ro/oferte-catalog/.

Dedeman în cifre

– 62 de magazine, 5 centre logistice, parc auto propriu;

– o gamă de peste 120.000 de produse (inclusiv magazinul online);

– între 7.500 și 18.000 mp – suprafaţa unui magazin;

– peste 13.500 de angajaţi;

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor peste 32 de ani de activitate, au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare.


Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *