Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, a avut o cifră de afaceri în 2017 de 6,34 miliarde de lei (cca 1,38 miliarde de euro), în creștere cu 20,7% față de 2016.
Dedeman și-a păstrat, astfel, ritmul de creștere și în 2017, după ce în 2016 cifra de afaceri a crescut cu 20,5%, în comparație cu 2015. De altfel, 2016 a fost primul an când retailerul a depășit pragul de 1 miliard de euro.
Cu o rețea națională de 48 de magazine, Dedeman nu a deschis, încă, nicio unitate în acest an, ultima fiind deschisă anul trecut, în luna septembrie, la Turda. Următoarea deschidere va fi la București – Pantelimon, la o data care nu a fost comunicată oficial.
Dedeman în cifre
< 48 de magazine, două centre logistice, parc auto propriu;
< peste 50.000 de produse ce acoperă 11 domenii;
< peste 10.000 de angajaţi;
< între 7.500 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin;
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români. Începând cu 1992, pe parcursul celor 26 ani de activitate, au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.