Dedeman, cel mai valoros brand 100% românesc

Evaluat la 206 milioane de euro, Dedeman, cel mai mare jucător din DIY din România, este cel mai valoros brand 100% românesc, conform topului realizat de Brand Finance.

top Dedeman Brand FinanceDomeniul de retail a generat cea mai mare valoare a brandurilor dintre toate sectoarele, cu 10 branduri în valoare totaală de 796 de milioane de euro.

Clasat pe locul 3 în Topul Brand Finance, Dedeman a avut şi are succes în România cu businessul de retail DIY. Dedeman a capitalizat, în ulimii ani, tendințele pieţei de DIY, Home Improvement şi materiale de construcție și și-a extins continuu rețeaua națională – chiar și în perioada de recesiune – depășind jucătorii internaționali puternici și, în cele din urmă, ajungând la poziția de lider pe piață.

Dedeman este cel mai mare retailer DIY din România, având 47 de magazine, două centre logistice, un parc auto si o cifră de afaceri, în 2016, de cca 1,1 miliarde de euro. Retailerul comercializează peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii și are peste 9.800 de angajați.

Conform aceluiași top realizat de Brand Finance, Arabesque, principalul furnizor de materiale de construcţii şi finisaje din România, se află pe locul 39. Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.

Din zona producătorilor de mobilă, brandul Mobexpert, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa de mobilă si unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă şi decoraţiuni din România, este clasat pe locul 49 în același top.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *