Cel mai recent raport IKEA Life at Home analizează modul în care oamenii din întreaga lume se adaptează la acest proces total nou, care presupune să lucreze de acasă mai mult timp, regândirea distanțării sociale și creșterea nevoii de a fi din nou în echilibru, pentru o stare de bine fizică și emoțională acasă.
Față de concluziile raportului precendent, acesta aduce o doză semnificativă de optimism: majoritatea spun că vor încerca să acorde mai multă atenție unui ritm de viață mai lent și mai sănătos și că vor continua să păstreze obiceiurile pozitive pe care le-au dezvoltat în aceste luni: mai multe cumpărături de la producători locali, reducerea risipei de mâncare, creșterea legumelor sau a plantelor și alegerea mersului cu bicicleta sau pe jos în locul altui tip de transport.
Întrucât oamenii acum apreciază mai mult casele lor ca sanctuar (și mai puțin ca spațiu de tranzit), raportul ne arată, de asemenea, că vor continua să lucreze la potențialul spațiilor lor, făcând schimbări care îi vor ajuta să își echilibreze munca, viața personală și noile roluri, toate sub același acoperiș. Oamenii sunt acum mai conștienți de importanța stării de bine și de crearea unei vieți mai sănătoase și mai confortabile acasă, aceasta fiind prioritatea lor, mai ales că vara se va termina în curând și mai au încă nevoie de mai mult timp dedicat odihnei și reîncărcării bateriilor.
Noutăți de la IKEA
Cu o misiune declarată de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, IKEA vine în sprijinul acestor nevoi, fie că vorbim despre somn și odihnă, fie despre oferirea mai multor opțiuni pentru o alimentație mai sănătoasă și ecologică.
Printre noutățile recent pregătite de IKEA se numără diferite modele de textile de pat realizate 100% din bumbac sustenabil, canapele și paturi ușor de adaptat spațiului (cum ar fi varianta gri MALM sau HAUGA), dar și chifteluțele vegetale HUVUDROLL.
Pe lângă toate aceste produse, IKEA anunță și lansarea a două noi colecții dedicate unei vieți urbane mai confortabile, soluții sustenabile care vor ajuta familiile tinere și moderne să optimizeze orice tip de spațiu – în special cele mai mici – și să obțină un echilibru mai bun pentru redefinirea vieții acasă.
Conceput pentru a se potrivi. Făcut pentru mutări. Construit să reziste
Ultimele luni ne-au arătat că pe cât petrecem mai mult timp acasă, pe atât flexibilitatea și multi-funcționalitatea au o importanță sporită. RÅVAROR este o colecție nouă concepută pentru realitățile vieții urbane, cu elemente care transformă rapid spațiile mici în spații inteligente, flexibilitatea și capacitatea de a le muta ușor fiind ingredientele cheie.
Cu RÅVAROR, fiecare piesă devine multi-funcțională. O cutie de depozitare pe roți servește și ca o masă de cafea. O bancă pe roți devine raft de depozitare ce poate fi inserat ușor sub masă. O tavă cu picioarele pliabile vă permite să transportați mai multe obiecte sau alimente în același timp, să mâncați în pat sau să ridicați laptopul pentru a crea instantaneu o stație de lucru stand-up. Noua colecție va fi disponibilă la începutul lunii septembrie și va include 20 de produse, cum ar fi un pat de zi și o canapea, mese, mini bucătărie, soluții de depozitare deschise pe rotile, cutii de depozitare, materiale textile și produse de iluminat.
Creat în Bangkok, pregătit pentru întreaga lume
Pentru cei pasionați de fashion și pentru cei care nu se tem să includă modele îndrăznețe în casele lor, IKEA a pregătit SAMMANKOPPLA – o colecție limitată de produse care îmbină stilul urban din Bangkok cu expertiza de mobilier pentru acasă IKEA, creată împreună cu designerii de modă thailandezi Greyhound Original. Este inspirată de reciclarea, reutilizarea și reproiectarea creativă și a fost concepută pentru a fi multifuncțională și accesibilă – ceea ce o face ideală pentru a fi utilizată de oameni din întreaga lume.
O mare parte din colecție prezintă modele îndrăznețe inspirate de peisajul urban Bangkok și de sensibilitățile grafice ale Greyhound. Bhanu Inkawat, directorul executiv de creație la Greyhound Original, spune: „Aceasta este o colecție influențată de un oraș unde orice poate fi potrivit sau îmbinat și arată că imperfecțiunea poate fi perfectă.”
Dacă este la modă, de ce nu ar trebui ca lampa dvs. să arate ca o sticlă veche de plastic reciclată? Acest lucru arată, de asemenea, că IKEA rămâne dedicată sustenabilității și creării unei vieți mai bune.
IKEA
Grupul Ingka (Ingka Holding B.V. și entitățile sale controlate) este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care dețin și operează retail IKEA în cadrul unor acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. Ingka Group are trei domenii de activitate: IKEA Retail, Ingka Investments și Ingka Centers. Grupul Ingka este partener strategic în sistemul de franciză IKEA, care operează 374 de magazine IKEA din 30 de țări. Aceste magazine IKEA au avut 839 de milioane de vizite în timpul FY19 și 2,6 miliarde de vizite la www.IKEA.com. Grupul Ingka operează afaceri sub viziunea IKEA – pentru a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni, oferind o gamă largă de produse de mobilier pentru locuințe bine proiectate, la prețuri atât de scăzute încât cât mai mulți oameni să își poată permite.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.