Cifra de afaceri a retailerului JYSK a crescut cu 6,3 % la nivel global, în anul financiar 2022/23

Cifra de afaceri a JYSK a crescut cu 6,3 procente la nivel global, ajungând la (5,2 miliarde EUR pentru anul financiar 2022/23, stabilind un nou record pentru compania globală de mobilier pentru casă.

JYSK

În ciuda provocărilor globale continue, precum inflația și creșterea costurilor, JYSK a obținut din nou un rezultat pozitiv, cu o cifră de afaceri de 38,5 miliarde DKK (5,2 miliarde EUR) pentru anul financiar 2022-2023, care tocmai s-a încheiat la sfârșitul lunii august.

Clienții au continuat, de asemenea, să facă cumpărături în cele peste 3.300 de magazine JYSK din 48 de țări. Numărul clienților a crescut cu 1,2 milioane în anul financiar 2022-2023 față de anul precedent.

Noul președinte și CEO al JYSK, Rami Jensen, este mulțumit de rezultatele companiei și spune:

„Sunt foarte mândru de munca asiduă a angajaților noștri și de cifra de afaceri pe care o putem prezenta astăzi. Piața mondială de retail este încă sub presiune, iar încrederea consumatorilor și puterea de cumpărare sunt scăzute. Dar JYSK este cunoscut pentru produsele de înaltă calitate la prețuri competitive, iar acest lucru se reflectă în rezultatele noastre și în faptul că clienții continuă să aleagă să cumpere din magazinele noastre.”

Expansiunea continuă este în ADN-ul companiei

În ciuda factorilor externi care reprezintă o provocare pentru piața globală de retail, JYSK și-a continuat planurile de extindere. În mai 2023, JYSK a deschis primele două magazine în Turcia. În total, JYSK a deschis un total de 135 de magazine noi în anul financiar care tocmai s-a încheiat, același număr ca în anul precedent. Pe lângă noile deschideri de magazine, JYSK a investit și în modernizarea a 619 de magazine, care au inclus relocări și extinderi ale magazinelor existente și actualizări ale celui mai nou concept de magazin, Store 3.0.

„Creșterea este în ADN-ul nostru, iar rezultatele, extinderile și modernizarea magazinelor noastre din ultimul an financiar arată clar acest lucru. În ultimul an am atins, de asemenea, o etapă importantă, peste două treimi din magazinele noastre fiind acum actualizate cu noul concept de succes, Store 3.0, și nu avem planuri de încetinire a investițiilor în următorii ani”, spune Rami Jensen, președinte și CEO al JYSK.

JYSK a investit, de asemenea, în soluții IT pentru proiectul Unified Commerce, pentru a crea o experiență de cumpărături mai facilă pentru clienți. Sistemul este implementat în cele 112 magazine daneze și sunt în curs de desfășurare pregătirile pentru lansarea în Spania, Portugalia și Franța.

Compania își va publica raportul anual joi, 30 noiembrie, inclusiv evoluția cifrelor pentru anul financiar 2022-2023.

Pe scurt:

  • Creștere a cifrei de afaceri cu 6,3%, până la 38,5 miliarde DKK (5,2 miliarde EUR)
  • Creșterea numărului de clienți cu 1,2 milioane
  • Deschiderea unui total de 135 de noi magazine JYSK în Europa
  • Deschiderea primelor 2 magazine în Turcia
  • 619 magazine reamenajate, pe lângă cele 135 de magazine JYSK noi

JYSK Romania

În România, KYSK are o rețea de 136 de magazine, ultimul magazin fiind inaugurat pe data de 31 august 2023, în București.


Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *