Categoria Home & Deco, pe locul al 3-lea în preferinţele românilor pentru cumpărăturile online

Cele mai vandute produse online au ramas şi în 2014 cele din categoria Electro-IT&C, conform datelor prelucrate de GPeCpe baza estimărilor principalilor jucători din mediul online românesc, categorie urmată de cea a articolele de vestimentatie si incaltaminte (incadrate sub titulatura generica de Fashion). Surpriza anului 2014 o reprezinta produsele din categoria Home & Deco, pe locul al 3-lea in preferinţele românilor pentru cumpărăturile online.

„Locul 3 este unul neaşteptat, in conditiile in care categoria Home & Deco este relativ nouă in comertul electronic romanesc, crescând considerabil doar in ultimii doi ani”, după cum spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Vivre.ro, retailerul online de produse home & deco prezent pe piața din Romania și alte patru piețe europene, a avut cifră de afaceri de aproximativ 17 milioane euro, în 2014, reprezentând o creștere de 140% față de 2013. “Pentru anul viitor, estimăm o dublare a cifrei de afaceri, preconizările bazându-se atât pe continuarea investițiilor în piețele existente, cât și pe extinderea pe noi verticale. De asemenea, ne bazăm pe o evoluție pozitivă a pieței online de home & deco în 2015 și un mediu favorabil pentru creșterile propuse în piețele existente”, a declarat Monica Cadogan, director general Vivre.

Home&DecoeMAG.ro, cel mai mare jucător online din România şi din regiune, şi-a lansat în luna septembrie 2014 categoria„Home&Deco”, dedicată celor care doresc să-și amenajeze sau decoreze locuința, categorie aflată, în prezent în plină dezvoltare. „Estimăm că în primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei”, spune Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

Piaţa românească de e-tail (retail online) se situează între 1,1 şi 1,2 miliarde euro, aproape dublă ca valoare faţă de anul 2013 (când era estimată la aprox. 600 milioane euro). Totuşi, segmentul e-commerce din totalul retail-ului este încă mic (între 2,2 şi 2,5%).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,208 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Home Deco » Categoria Home & Deco, pe locul al 3-lea în preferinţele românilor pentru cumpărăturile online
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.