Campania Jucăriilor de Pluș de la IKEA contribuie la educația copiilor cu o nouă donație

49.453 de jucării de pluș, din care 1.862 de cărți de povești, au fost cumpărate de clienții magazinului IKEA din București în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015. Pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești cumpărate pe durata Campaniei Jucăriilor de Pluș, IKEA Foundation a donat câte 1 euro pentru proiecte educaționale realizate de UNICEF și Salvați Copiii.

Padurea Fermecata_IKEA (1)

Clienții și angajații IKEA din întreaga lume au strâns 10,1 milioane de euro prin Campania anuală a Jucăriilor de Pluș, desfășurată în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015, iar IKEA Foundation va dona această sumă către UNICEF și Salvați Copiii pentru proiecte de educație care se vor desfășura în 18 țări. Cu ajutorul donației de anul acesta, Salvați Copiii va sprijini educația pentru copiii din grupurile marginalizate din Asia și Europa de Est. Fondurile donate către UNICEF vor fi folosite pentru pentru inițiativa „Școli pentru Africa” în opt țări și pentru inițiativa „Şcoli pentru Asia” în China.

Colaborarea dintre Salvați Copiii România și IKEA Foundation le-a oferit copiilor vulnerabili din diferite zone ale țării posibilitatea de a avea un viitor mai bun prin programul Șanse egale pentru toți copiii într-o societate fără discriminare, început în 2012. Le mulțumim clienților și angajaților IKEA pentru implicarea din fiecare an în Campania Jucăriilor de Pluș. Vom continua programele de suport și consiliere psihologică pentru creșterea echilibrului emoțional al copiilor vulnerabili și programele pentru o mai bună adaptare școlară și socială”, declară Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv al Salvați Copiii România.

De la începutul campaniei, în 2003, IKEA Foundation a donat 77 de milioane de euro care au contribuit la îmbunătățirea oportunităților de educație pentru mai mult de 11 milioane de copii din 46 de țări. Proiectele finanțate au ca scop formarea profesorilor, îmbunătățirea sistemelor de protecție a copilului, furnizarea de materiale didactice și creșterea ratei de școlarizare în cele mai sărace comunități din lume.

Anul acesta, jucăriile de pluș din magazinul IKEA s-au transformat în ajutoare de poveste pentru adevărații eroi: copiii vulnerabili din toată lumea. Personaje principale de pluș din acest an, Bufnița KATTUGGLA, broscuța TOSIG, iepurele PIPHARE, șoricelul HASSELMUS și LILLGAMMAL, fetița cu scufiță, le mulțumesc angajaților și clienților IKEA pentru implicarea în Campania Jucăriilor de Pluș pentru educație!

Rezultatele obținute au dovedit că puterea de a ajuta se află în fiecare dintre noi. Cele peste 49.453 de jucării de pluș cumpărate din Magazinul IKEA din București se vor transforma în visuri împlinite pentru copiii vulnerabili.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *