Brico Dépôt reia procesul de transformare pentru șase noi „depozite”

Brico Dépôt, specialistul în bricolaj, anunță începerea lucrărilor de transformare pentru alte șase magazine Bricostore situate în Suceava, Focșani, Brăila, Drobeta Turnu Severin, Călărași și Constanța.

BricoDepot1Procesul de reamenajare se realizează cu ușile deschise. Acest fapt oferă clienților posibilitatea să-și achiziționeze produsele necesare amenajării locuinței, chiar și pe perioada desfășurarii lucrărilor. Lucrările au început cu transformarea spațiului dedicat materialelor de construcții (BATI) și continuă cu modificarea suprafeței interne a magazinului.

“Procesul de tranziție continuă. Ne bucurăm că putem oferi în curând clienților noștri din aceste orașe un magazin diferit, cu prețuri mici în fiecare zi și stocuri disponibile în cantități industriale.

Depozitele noastre rămân deschise pentru a da posibilitatea clienților de a-și face cumpărăturile într-un ambient favorabil, adaptat nevoilor lor în materie de bricolaj.

Până în prezent am transformat și deschis opt unități, în urma unui proces complet, în care fiecare angajat și colaborator a fost implicat pentru a încheia în timp util reconfigurarea magazinului după structura Brico Dépôt. Suntem aproape de finalizarea tuturor unităților achiziționate anul trecut, ceea ce ne permite să vedem viitorul cu optimism și încredere. Depocrația prețurilor mici continuă! În curând și pentru clienții din Suceava, Focșani, Brăila, Calarași, Drobeta Turnu Severin și Constanța’’, declară Patrick Papot, Director General Delegat Brico Dépôt.

În luna octombrie 2014, Brico Dépôt a inaugurat cu succes o serie de șase magazine. Fiecare dintre noile depozite se bazează pe o strategie inovativă pentru piața din România. Aceasta se traduce printr-un duo de eficiență și operativitate pentru clienții săi, prețuri mici în fiecare zi și o ofertă esentială disponibilă în cantități industriale.

Ultimul magazin al reţelei Bricostore, achiziţionată de Kingfisher în 2013, ce urmeaza a fi transformat în depozit Brico Depot, este unitatea din Băneasa şi reprezintă unul dintre cele mai importante puncte comerciale ale reţelei din România. Potrivit reprezentanţilor Brico Depot România, datorită dimensiunilor mai mari, magazinul din Băneasa va necesita lucrări mult mai ample faţă de alte unităţi, iar redeschiderea acestuia se va face la o dată ce va fi comunicată ulterior.

Brico Dépôt, ce aparține companiei britanice Kingfisher, deține în prezent opt puncte comerciale în România: trei în București – Pantelimon, Orhideea și Chiajna și cinci în țară, în Ploiești, Pitești, Brașov, Arad și Oradea.

Modelul Brico Dépôt are la bază câteva concepte esențiale:

1.    Volum și autoservire. Atât profesioniștilor, cât și persoanelor interesate de bricolaj, Brico Dépôt le propune o ofertă în cantități industriale, disponibilă imediat prin autoservire. Volumele mari permit menținerea prețurilor mici. La Brico Dépôt, clienții găsesc produse indiferent de cantitatea de care au nevoie, şi avantajul că se pot apuca de lucru imediat.

2.    Prețuri mici în fiecare zi. Formula de busines a Brico Dépôt este intrinsec legată de preț; întreaga organizare a afacerii este creată pentru a oferi prețuri mici în fiecare zi, gamele Brico Dépôt nu conțin produse inutile – contrar gândirii „tot timpul mai mult”.

3.    Comerț subliniat de produse „Arivaj”. Dedicat mereu prețurilor mici, Brico Dépôt nu realizează promoții care pot crea confuzie în rândul clienților şi dificultăţi în compararea ofertelor de pe piață; politica Brico Dépôt este de a ţine pasul constant cu dinamica ofertei comerciale prin introducerea produselor „Arivaj”. Ce este un „Arivaj”? Un produs vândut în cantitate limitată, care nu se găseste în gama permanentă, vândut la un preț foarte mic, sub media pieţei.

4.    Unități de tip „depozit”. Unicitatea formulei de business a  Brico Dépôt este de asemenea evidențiată prin magazinele sale: „depozite” conforme cu așteptările clienților, robuste, fără adaosuri inutile, create pentru eficiență, claritate, fluiditate și economisirea timpului.

Traseul în depozite este organizat în jurul celor trei zone: materiale de construcție şi renovare, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor. Deschizându-și ușile în fiecare zi la ora 07:00,  Brico Dépôt își propune să devină reperul pentru meșteri și profesioniști, permițându-le să-și înceapă proiectele la timp.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,197 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Bricolaj » Brico Dépôt reia procesul de transformare pentru șase noi „depozite”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] Brico Dépôt reia procesul de transformare pentru șase noi „depozite” […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.