Brico Dépôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, a înregistrat o cifră de afaceri de 107 milioane £ (117 milioane €), în prima jumătate a anului 2020, în creștere cu 9,2% (like-for-like) față de aceeași perioadă a anului trecut.
Creșterea Brico Dépôt România reprezintă una dintre cele mai mari creșteri înregistrate de Kingfisher în prima jumătate a anului 2020 în piețele unde grupul de retail este prezent. Doar Rusia, cu 17,5% și Iberia (Spania), cu 22,3% au avut creșteri mai mari.
Per ansamblu, grupul britanic Kingfisher a obținut o performanță financiară confortabilă în prima jumătate a anului, impactul negativ al COVID-19 în primul trimestru fiind compensat de o recuperare puternică în trimestrul II. Această recuperare a continuat și în al treilea trimestru până în prezent, cu o creștere a tuturor brandurilor de retail din portofoliu.
Brico Dépôt România
Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.
În august 2017, Kingfisher a cumpărat, de asemenea, rețeaua de 27 de magazine Praktiker din România. În acest moment, în România, Brico Depôt are o rețea națională de 35 de magazine.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.