Brico Dépôt continuă procesul de transformare pentru încă șase magazine Bricostore din cele 15 achiziţionate în aprilie anul trecut, ducând mai departe misiunea de a integra personalul și a transforma magazinele după formatul de succesBrico Dépôt al Kingfisher.
Lucrările au început pe 17 august la magazinul din Chiajna (Militari) și sunt acum în desfăsurare, în timp ce transformarea unităţilor comerciale din Ploiești, Pitești, Brașov, Arad și Oradea a început la data de 31 august. Se estimează că întregul proces va dura aproximativ trei luni pentru fiecare magazin și va fi bazat pe o nouă strategie la nivel operaţional dar și de marketing și comunicare.
„Din iunie anul trecut lucrăm pentru a aduce formatul Brico Dépôt în România. Până acum am transformat două magazine, Orhideea și Pantelimon, iar acum continuăm cu alte șase, în ţară. Suntem mândri de rezultatele celor două depozite din Bucureşti, care şi-au deschis uşile pentru atât de mulţi cumpărători, cât şi de munca depusă de către echipele noastre pentru obţinerea acestor rezultate. În fiecare zi, din ce în ce mai multi clienţi descoperă universul Brico Dépôt şi se bucură de o experienţă DIY unică.
Echipele celor două unităti comerciale deja operaţionale s-au adaptat rapid la noul concept și îl aplică cu succes, graţie înţelegerii exhaustive și a determinării de a trece la un nivel superior de profesionalism. Îndată ce vom încheia transformarea celorlalte magazine, acest scenariu se va perpetua și la restul echipelor. Toţi angajaţii nostri au în comun entuziasmul și pasiunea de a-i ajuta pe clienţi să-și amenajeze casele”, spune Patrick Papot, Deputy CEO Romania, Brico Dépôt.
Brico Dépôt, deţinut de compania britanică Kingfisher plc, operează în prezent cu două magazine în Bucuresti, în zonele Pantelimon și Orhideea.
Modelul de afaceri al Brico Dépôt se bazează pe un concept ce combină cu succes filosofia preţurilor mici, garanţia calităţii și volumele industriale. Clienţii vor găsi întotdeauna produsele esenţiale pentru proiectele lor DIY și de renovare, în cantităţi mari, la preţuri mici în fiecare zi.
Politica prețurilor mici, menținută prin serviciul de autoservire și produse în cantităţi industriale, este reflectată și prin sloganul – „Depocraţia preţurilor mici”.
Fidel promisiunii sale, Brico Dépôt nu realizează promoții, care pot crea confuzie în rândul clienților şi dificultăţi în compararea ofertelor de pe piață; politica Brico Dépôt este de a ţine pasul constant cu dinamica ofertei comerciale prin introducerea produselor „Arivaj”.
Ce este un „Arivaj”? Un produs vândut în cantitate limitată, care nu se găseste în gama permanentă, vândut la un preț foarte mic, sub media pieţei.
Depozitele sunt structurate într-un format ușor de parcurs, cu trei zone principale – materiale de construcție şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor – și își deschid ușile în fiecare zi de la ora 07:00.
În cadrul fiecărui departament, lucrătorii comerciali specializati, sunt întotdeauna prezenţi cu informații utile, pentru a-i ajuta pe clienţi să ia cele mai bune decizii, potrivite nevoilor specifice fiecăruia și proiectelor DIY pe care le derulează.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
