Brico Dépôt România, parte a grupului Kingfisher, oferă tuturor angajaților săi un plan strategic de acțiuni, sub umbrela globală „1 + 1 Acțiuni pentru viitorul nostru”. Fiecare dintre cei circa 2.500 de angajați ai Brico Dépôt vor avea ocazia să devină acționari în cadrul companiei mamă. În plus, fiecare acțiune cumpărată de un angajat va fi dublată de companie.
Planul de acțiuni este disponibil pentru toți cei 74.000 de angajați Kingfisher, iar aceștia se pot înscrie în program în perioada 12 octombrie – 20 noiembrie 2020. Ei vor trebui să aloce o sumă fixă pe o perioadă de șase luni pentru a cumpăra acțiuni și să le păstreze timp un an, pentru a beneficia de acțiunile dublate.
„În spatele succesului fiecărei companii se află efortul și devotamentul angajaților săi. Prin acest program vrem să îi recompensăm pentru implicarea lor, indiferent de poziția ocupată în cadrul companiei. Ne bucurăm că România face parte din acest plan strategic lansat de Kingfisher și că toți colegii au posibilitatea de a deveni acționari, primind astfel un rol și mai important în viitorul companiei.
Este modalitatea noastră de a le mulțumi pentru contribuția lor, în special din ultimele luni, când eforturile de a ne continua activitatea în acest context dificil și de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții și partenerii noștri au fost substanțiale”, a declarat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.
Valoarea contribuțiilor: între 50 RON și 1.250 RON pe lună
În România, valoarea contribuțiilor a fost stabilită între 50 RON și 1.250 RON pe lună, acestea fiind deduse automat din salariile angajaților în perioada ianuarie 2021 – iunie 2021. Acțiunile vor fi cumpărate în iulie 2021 și compania va dubla numărul lor, astfel încât fiecare angajat care s-a înregistrat în program va avea la final de două ori mai multe acțiuni decât a achiziționat inițial.
Participanții vor beneficia, de asemenea, de eventualele dividende distribuite în această perioadă. Ele vor fi reinvestite automat în acțiuni, fiind, de asemenea, dublate de companie. După un an, în iulie 2022, acțiunile, atât cele achiziționate, cât și cele dublate, vor fi deblocate și vândute automat la prețul pieței.
Kingfisher
Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint și Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de angajați.
Brico Depôt
Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucator de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și 2.500 de angajati.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.