Angajații JYSK au un nivel ridicat al satisfacției la locul de muncă

Angajații JYSK sunt mai motivați, mai satisfăcuți și mai loiali decât media pieței, conform unui studiu desfășurat de o companie externă în toate țările în care activează retailerul.

JYSKUn studiu recent care a analizat gradul de satisfacție a angajaților JYSK la locul de muncă a arătat că aceștia au un nivel ridicat de satisfacție și că sunt loiali companiei și valorilor pe care aceasta le promovează.

Studiul, care s-a desfășurat în perioada ianuarie – februarie 2018, arată că, pe o scară de la 1 la 100, angajații JYSK România au un nivel al satisfacției de 82, în timp ce nivelul mediu al satisfacției angajaților din grupul JYSK Nordic este de 77.  Angajații din România sunt, așadar, mai mulțumiți de locul lor de muncă decât media înregistrată în rândul angajaților grupului JYSK Nordic.

Motivarea angajaților este o preocupare constantă în cadrul companiei noastre, iar rezultatele acestui studiu ne arată că strategia privind creșterea satisfacției și motivației angajaților noștri dă rezultate. Vom continua să menținem și să îmbunătățim toate demersurile pe care le-am făcut în acest sens. Am început deja să lucrăm la punctele în care angajații ne-au dat feedback și ne-au cerut schimbări. În același timp, încercăm să menținem acele acțiuni și arii care sunt apreciate de angajați, care îi fac mândri că lucrează în JYSK”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.   

Rezultate impresionante

Potrivit lui Pernille Lundtoft Jensen, Senior Manager Ennova, compania care a desfășurat studiul în toate țările unde este prezent grupul scandinav JYSK Nordic, atât managementul companiei, cât și angajații, au toate motivele să fie mulțumiți de rezultatele studiului.

Rezultatele studiului de satisfacție au fost atât de bune, încât am vrut să verificăm încă o dată toate răspunsurile, pentru a ne asigura că studiul s-a desfășurat corect. Asta pentru că rezultatul ne-a arătat un nivel mult mai ridicat al satisfacției angajaților JYSK față de media generală globală și față de media înregistrată de companiile din Țările Nordice. Există două motive pentru care JYSK a înregistrat acest rezultat foarte bun.

În primul rând, angajații JYSK din Europa Centrală și de Est au un nivel de satisfacție mult mai ridicat decât cel înregistrat de angajații altor companii. Al doilea motiv care trebuie menționat este că în JYSK nu există așa-numita problemă din luna de miere. În majoritatea companiilor, satusfacția angajaților scade după primul an petrecut în cadrul companiei, lucru care nu se întâmplă și în cazul JYSK. Aceasta este o dovadă a faptului că promisiunile pe care compania le face în procesul de recrutare, precum condițiile de muncă sau posibilitățile de promovare, sunt cele pe care angajatul le regăsește la serviciu, după ce se angajează“, a declarat Pernille Lundtoft Jensen.     

Număr mare de participanți la studiu

Rezultatele studiului sunt cu atât mai importante cu cât gradul de participare la studiu a fost foarte ridicat: 97% dintre angajații JYSK din toate țările au răspuns la chestionarul de satisfacție a angajaților.

Una dintre valorile JYSK este the right to speak up – dreptul și obligația de a-ți spune părerea. Rata mare de participare la studiu ne arată că angajații trăiesc valorile JYSK și că au înțeles că părerea lor este importantă și că este ascultată. De asemenea, măsurile pe care le-am luat în trecut în urma studiilor de satisfacție a angajaților i-au convins că părerea lor contează”, spune Alex Bratu.

De asemenea, Alex Bratu, Country Manager-ul JYSK, crede că rezultatele acestui studiu indică faptul că JYSK are o poziție importantă în competiția pentru cei mai buni și cei mai străluciți angajați.

În compania noastră, angajații sunt cei mai importanți. De la ei pleacă totul. Dacă angajații sunt mulțumiți, dacă muncesc cu plăcere și trăiesc valorile noastre, atunci și rezultatele companiei vor fi bune”, continuă Alex Bratu.

JYSK

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 50 de țări și numără un total peste 20.000 de angajați și peste 2500 de magazine. În luna aprilie, JYSK aniversează 39 de ani, moment marcat printr-o campanie specială.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 56 de magazine, în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgoviște, Giurgiu, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Râmnicu Sărat, Sfântu Gheorghe, Oradea, Pitești, Mediaș, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara, Balș.

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,210 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Angajații JYSK au un nivel ridicat al satisfacției la locul de muncă
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.