Akos Forras este noul country manager al kika România

Începând din luna iunie, noul country manager al kika România va fi Akos Forras, după ce Lars Lund, managerul care a condus timp de 5 ani compania, a decis să se mute alături de familia sa, în Suedia.

Lars-Lund-country manager kika Romania, Creatia &Serbia 2“Este o decizie personală, pe care am luat-o pentru că îmi doresc să petrec mai mult timp alături de familia mea din Suedia. Voi sta acolo 4 ani, până când fiicele mele vor absolvi, apoi voi reveni în România, țara mea de suflet. Iubesc România, mă voi întoarce aici ori de câte ori am ocazia. Vacanțele le vom petrece în România, pentru că nu numai mie ci și fiicelor mele le place Vama Veche”, a declarat Lars Lund (foto).

Începând din luna iunie, Akos Forras va fi noul country manager kika România, coordonând totodată magazinele kika din centrul și estul Europei și anume Cehia, Ungaria, Slovacia. În România, va coordona departamentele de marketing și achiziții.

“Las compania pe mâini bune. Domnul Akos Forras vine din grupul Steinhoff, una dintre cele mai mari companii din lume din domeniul retailului de mobilă. Experiența sa este extinsă și în domeniul retailului de fashion, pentru că a lucrat pentru branduri renumite, cum sunt Adidas și Levi’s. Odată cu preluarea kika de către grupul Steinhoff, am schimbat direcția companiei și am început să inovăm”, a adăugat Lars Lund.

Cu o experiență de 4 ani în grupul Sud-African Steinhoff, Akos Forras va continua ceea ce Lars Lund și echipa sa au început și totodată va folosi oportunitățile oferite de Steinhoff, din punctul de vedere al logisticii, gamei de produse și aprovizionării.

România este, pentru Steinhoff, a doua țară ca importanță din Europa de Est, după Polonia, iar kika este un magazin unic, cu foarte mult potențial. Spre deosebire de alți competitori care se prezintă la fel în toate țările, kika are potențialul să fie un brand diferit,” menționează Akos Forras.

Magazinul kikaÎn timp ce prețurile produselor vor fi reduse cu până la 15%, cumpărătorii se vor bucura de aceeași calitate premium, asigurată de furnizorii selectați cu grijă, kika având acces la achiziția, logistica și aprovizionarea grupului Steinhoff.

Preluarea de către grupul Steinhoff înseamnă o evoluție a brand-ului kika, accesul la o gamă extinsă de produse și la soluții inovatoare de amenajare a locuinței.

Retailerul austriac de mobilă continuă astfel strategia de fidelizare a clienților, de creștere a traficului și de consolidare a poziției sale pe piața de profil alături de organizarea de evenimente în magazin, creând experiențe plăcute și de neuitat în timpul cumpărăturilor. În plus, comunicarea va fi mult mai targetată și orientată către consumator.

Toate aceste schimbări au dus la creșterea vânzărilor cu 24% în primul trimestru și la creșterea numărului de vizitatori în magazin cu 20%.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *