Action, retailerul internațional de tip discount pentru produse non-alimentare, continuă să se extindă pe piața din România. Compania deschide al doilea și al treilea magazin în orașele Oradea și Arad.
Începând de joi, 9 octombrie, locuitorii din Oradea, Arad și împrejurimi se pot bucura de formula Action: 14 categorii diferite, cu o selecție de 6.000 de produse de bună calitate și din ce în ce mai sustenabile, de la jucării și articole de bricolaj, la produse pentru casă, grădinărit și alimente, toate la cel mai mic preț. Action introduce săptămânal 150 de produse noi, și asigură un sortiment relevant, adaptat nevoilor și preferințelor diverse. Prețul pentru 1.500 de produse Action este sub 5 Lei.
„Suntem foarte bucuroși să deschidem al doilea și al treilea magazin în România, în Oradea și Arad, la doar două săptămâni după lansarea primului magazin din Pitești. Clienții ne-au primit cu căldură în Pitești, iar acum suntem fericiți că putem aduce formula Action mai aproape de mai mulți români. Succesul nostru se bazează pe formula noastră puternică și pe angajamentul și implicarea echipelor noastre, de care suntem foarte mândri. Vreau să mulțumesc tuturor celor care au contribuit la această realizare: clienților noștri, colegilor, furnizorilor și tuturor celor care ne-au susținut”, spune Boyko Tchakarov, Director General Action România.
Action investește continuu în calitatea produselor și în sustenabilitate: reduce activ emisiile de gaze cu efect de seră generate de operațiunile interne prin inițiative precum eliminarea racordurilor la gaze în magazinele proprii până la finalul anului 2024 și utilizarea exclusivă a iluminatului LED. De asemenea, mențin standarde clare privind furnizorii și aprovizionarea. Produsele sunt îmbunătățite prin reducerea amprentei de carbon și creșterea circularității. Exemple sunt toate produsele din bumbac sub brandul Action și white-label, care provin din surse sustenabile (99% conform programului Better Cotton, iar restul de 1% din bumbac organic). 100% din lemnul folosit în produsele Action provine din păduri gestionate durabil, fie sub certificarea FSC® sau PEFC și toate tipurile de cacao folosite în produsele sub brand Action sunt Fairtrade din 2022.
Spațioase și ușor accesibile, noile magazine Action au aproximativ 875 metri pătrați, cu câte o echipă de 19 colegi pentru fiecare magazin. Magazinul din Oradea este situat pe Calea Aradului 87A, în Oradea Shopping City, iar cel din Arad pe Aurel Vlaicu 225-235, în Agora Mall.
Magazinele sunt deschise începând de joi, 9 octombrie, de la ora 9:00 până la 21:00, de luni până duminică.
Action
Action, retailerul internațional de tip discount non-food, primește milioane de clienți în fiecare săptămână, în peste 3.000 de magazine din 14 țări europene. Clienții iubesc brandul pentru gama surprinzătoare de 6.000 de produse din 14 categorii, care acoperă atât necesitățile de zi cu zi, cât și articole care fac viața mai ușoară și mai plăcută, întotdeauna la cel mai mic preț. În fiecare săptămână introduc 150 de produse noi și mențin gama mereu relevantă. Prin intermediul Action Sustainability Programme (ASP), investesc constant în îmbunătățirea calității și sustenabilității, structurate în patru direcții: oameni, produse, planetă și parteneriate. Promisiunea companiei: prețuri mici, zâmbete mari.
Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.
Abonaţi-vă la newsletter aici: www.bricoretail.ro/newsletter
Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
