În 2013, piața mondială de DIY a ajuns la aproape 400 miliarde de Euro

Raportul Mondial DIY Market, realizat de către fediyma (European Federation of DIY Manufacturers), este un studiu complex despre dinamica pieței de DIY. Raportul va spori capacitatea de a urmări cele mai importante nume din retail și de a înțelege mai bine situația pieţei mondiale de profil.

8Cifrele de vânzare din raport sunt bazate, în principal, pe ultimul an fiscal. În plus, raportul cuprinde:

·         date despre retailerii DIY si ţara de provenienţă

·         detalii despre operaţiunile de pe fiecare piaţă a retailerilor internaționali DIY și viitoarele lor planuri.

·         explicaţii privind relația dintre anumiți retaileri, grupuri de vânzare și cooperative.

·         o listă importantă de perspective de afaceri cu multe detalii de contact incluse.

·         o prezentare generală a celor mai importante piețe ale lumii și ale piețelor emergente pentru ca cei implicaţi în piaţa de DIY să se asigure că sunt “mai bine pregătiţi pentru mâine.”

Raportul mondial DIY pe 2014

În 2013, piața mondială de DIY a atins pragul de aproape 399 miliarde de Euro. America de Nord și Europa împreună reprezintă 94% din această piață, chiar dacă populația lor adunată reprezintă doar 22, 7% din populația întregii lumi. Piața DIY ale acestor două continente reprezintă aproape 375 miliarde de Euro.

America de Nord, cu o cifră de faceri de 244, 9 miliarde de euro, reprezintă mai mult de 60% din piața mondială, în timp ce Europa, cu 130 miliarde de euro are 32, 6% din piață. Asia și regiunile din Pacific, cu 16 miliarde de euro, reprezintă doar 4% din piața mondială. Japonia, Australia și Noua Zeelandă sunt cele mai active piețe din această parte a lumii.

Retailerii britanici, francezi și germani din piața de DIY au fost cei mai activi până acum la dezvoltarea filialelor internationale. Retailerii francezi și germani sunt prezenți în 26 de țări cu 661 și respectiv 837 de magazine. Expansiunea retailerilor britanici, dintre care cel mai mare este B&Q, se întinde în 8 țări, unde operează un număr de 449 de magazine.

În America de Nord, retailerii tip cooperativă, precum Do it Best, ACE Hardware, True Serve și Orgill, s-au dezvoltat și în afara Americii, în timp ce ceilalţi retaileri DIY din top 10 se concentrează pe piețele mamă, din Canada și Mexic.

America de Sud pare să ofere şanse de creștere pentru retaileri europeni ce operează pe acest continent, în special în Brazilia. Retailerii locali din Chile au un succes mai mare pe piețele din Argentina, Columbia și Peru.

De mai mulți ani nu a existat nicio dezvoltare semnificativă a pieţei de retail DIY din Africa. Retailerii francezi au început să îşi stabilească operaţiunile în Africa de Nord și au deschis patru francize în Maroc.

Cuprinsul raportului mondial DIY pentru 2014. Întregul raport este disponibil contra cost aici.

Raport2014

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,239 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » În 2013, piața mondială de DIY a ajuns la aproape 400 miliarde de Euro

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.