Homelux: Grădina și terasa au ajuns în centrul atenției, ceea ce a dus la creșteri semnificative ale vânzărilor pe acest segment

De la începutul pandemiei și până în prezent, piața de Gardening a crescut foarte mult. În contextul nou creat, lumea a petrecut mult mai mult timp acasă decât de obicei și a simțit nevoia să se înconjoare de confort la tot pasul. Grădina și terasa au ajuns în centrul atenției, ceea ce a dus la creșteri semnificative ale vânzărilor pe acest segment, comparativ cu anii trecuți. Acestea sunt concluziile reprezentanților Homelux, retailerul de mobilier și decorațiuni, parte dintr-o amplă analiză a pieței de Gardening din România.

Analiza pieței de Gardening din România a apărut pentru prima dată în OrDeLi, publicația trimestrială pentru Organizare – Design – Living, realizată după standardele printului quality și distribuită în mediul online către un public de peste 100.000 de persoane. 

Homelux

Cum caracterizați piața de Gardening în ultimul an, mai exact perioada de la debutul pandemiei și până acum?

Un interes crescut s-a manifestat și către amenajarea balconului, astfel că la Homelux am dezvoltat segmentul de mic mobilier pentru balcon: măsuțe pliabile, ce pot fi montate de balustradă balconului, scaune pliabile, scaune stivuibile. Cu alte cuvinte, soluții smart, potrivite și pentru balcoane mici, căci aici intervine adevărata provocare când vorbim de amenajarea balconului.

 Nimic nu este imposibil dacă ai la îndemână mobilierul potrivit, iar Homelux știe cel mai bine să aducă confortul în casele românilor.

Ce s-a schimbat în comportamentul consumatorului legat de această categorie de produse?

Din dorința creării unui loc de relaxare în aer liber, consumatorul și-a mărit bugetul alocat mobilierului de exterior. Ba, mai mult, interesul lui pentru mobilierul de terasă și grădină s-a manifestat și în extra-sezon, astfel că am avut solicitări pentru astfel de produse tot timpul anului, indiferent de anotimp.

AICI poți citi întreaga analiză a pieței de Gardening din România, care a apărut pentru prima dată în OrDeLi, publicația trimestrială pentru Organizare – Design – Living, realizată după standardele printului quality și distribuită în mediul online către un public de peste 100.000 de persoane. 

Cererea in creștere a adus la mărirea gamei Homelux existente?

Tot acest context a făcut să extindem gama de produse pentru terasă și grădină. Acum, la Homelux avem mobilier pentru toate bugetele, de la produse foarte accesibile până la mobilier exclusivist, cum este cel din aluminiu șlefuit. De altfel, Homelux este recunoscut pe piață autohtonă pentru acest tip de mobilier, aflat exclusiv în portofoliul nostru.

Succesul mobilierului din aluminiu șlefuit se datorează mai multor factori: raport excelent calitate-preț, rezistență îndelungată, nu necesită depozitare pe timpul iernii, nu se decojeste. Cu alte cuvinte, reprezintă cea mai bună decizie pe care un cumpărător o poate lua pentru grădina sau terasă lui.

Homelux

Cele mai bine vândute articole de gardening la Homelux

În ultimul timp, am remarcat un apetit crescut pentru seturile formate din canapea cu fotolii sau masă și scaune. La fel de solicitate sunt și balansoarele, pavilioanele, măsuțele și scaunele pliabile pentru spații mici. Nici accesoriile nu au fost neglijate, astfel că vânzările de ghivece, jardiniere și ustensile de grădinărit au luat un avănt considerabil la Homelux. Homelux vine în sprijinul nevoilor de confort în aer liber, indiferent care ar fi ele.

Homelux

Homelux este o companie de retail de mobilier și decorațiuni, în plină expansiune, ce integrează soluții de design unic, modern sau clasic, prin produse de o calitate deosebită, pentru toate bugetele. Compania are în momentul de față 3 magazine fizice: Homelux DN1 Value Centre București (fostul centru comercial Prisma), Homelux Ploiești (DN1, Ploiești-Brașov km. 6) și Homelux Focșani (Str. Aleea Parc nr. 2).

Întregul conținut al site-ului www.bricoretail.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

De două ori pe săptămână puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația BricoRetail.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,230 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Homelux: Grădina și terasa au ajuns în centrul atenției, ceea ce a dus la creșteri semnificative ale vânzărilor pe acest segment
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.