Cei mai vizibili retaileri de bricolaj în online și pe Facebook, în decembrie 2016

Revista BricoRetail.ro vă prezintă topul retailerilor de bricolaj în online și pe Facebook, în decembrie 2016, conform datelor prezentate de Zelist, singurul instrument de monitorizare online din România.

Ca un scurt rezumat, informațiile prezente mai jos arată că Ikea și Dedeman au avut luna trecută, la fel ca în noiembrie 2016, cel mai mare număr de postări în social media, iar pagina de Facebook Jysk România are 380, 644 de fani, cel mai mare număr de urmăritori dintre retailerii debricolaj (DIY).

Numărul total de apariții în online și pe Facebook în luna decembrie 2016 a fost de 5, 048, cu 25,2 mai puțin decât în luna precedentă, noiembrie 2016. De menționat este faptul că din numărul total, mai mult de jumătate, 2, 457 de menționări, au fost făcute pe rețelele sociale, 1, 932 fiind făcute în presa online și 659 pe bloguri și forumuri.

După cum putem observa mai jos, primele trei locuri în topul retailerilor de bricolaj, din luna decembrie sunt ocupate de Ikea, Dedeman și Hornbach, aceștia fiind retailerii cu cele mai multe apariții afișate luna trecută și cu cel mai mare număr de vizualizări.

bricolaj

În ceea ce privește popularitatea paginilor de Facebook, cea mai activă pagină în luna decembrie 2016 a fost Jysk România, care are în prezent 380, 644 fani și 17, 151 de reacții. Următoarele locuri în topul celor mai active pagini de Facebok sunt ocupate de paginile retailerilor Ikea (374, 207 fani și 17, 027 de reacții) și Casa Rusu (57, 803 fani și 13, 097 de reacții).

bricolaj

Dacă ne raportăm la activitatea susținută de retailerii de bricolaj pe Facebook luna trecută, vom observa că cele mai multe postări s-au făcut atât la începutul săptămânii, luni, cât și la sfârșitul acesteia, joi și vineri. De asemenea, putem observa în graficul de mai jos că cea mai bună zi pentru a posta pe paginile de Facebook ale retailerilor de bricolaj a fost ziua de vineri, în decembrie 2016.

bricolaj

Mai jos sunt cele mai populare postări pe Facebook ale retailerilor de bricolaj în luna decembrie, acestea fiind făcute de pe paginile Hornbach și Casa Rusu.

bricolaj

Topul lunar al celor mai vizibile branduri în online și pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor șfbMonitor, platforme de monitorizare și analiză ale companiei TreeWorks.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,194 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Cei mai vizibili retaileri de bricolaj în online și pe Facebook, în decembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.