Retailul DIY în spațiul online

Începem seria de articole dedicate prezentărilor care au avut loc cea de-a doua ediție a celui mai mare eveniment din industria DIY din România Buyer Point International, cu o analiză a retail-ului DIY în spațiul online, prezentare susținută la eveniment de Cătălin Teniţă – CEO/Co-owner, TreeWorks, compania care deţine Zelist.

DIYDupă cum spuneam în articolul cu informații generale publicat imediat după Buyer Point International, la evenimentul B2B de tip conference & expo care a avut loc pe 19 octombrie 2016, a avut loc o prezentare formată din două segmente, DIY & Bricoretail și Social Media Trends.

În prima parte a conferinței DIY & Bricoretail – Cătălin Teniţă (CEO/Co-owner, TreeWorks, compania care deţine Zelist, singurul instrument de monitorizare online din România) a vorbit despre activitatea retailerilor de DIY în online.

Volumul de mențiuni în social media pe segmentul DIY (perioada octombrie 2015 – septembrie 2016) – Volumul de mențiuni reprezintă însumarea tuturor postărilor, articolelor, fotografiilor sau oricăror alte materiale distribuite în online de retailerii DIY în perioada octombrie 2015 – septembrie 2016.

După cum putem observa în infograficul de mai jos, în ultimul an au fost distribuite 9.258 de articole în online pe acest segment, fiind înregistrată o creștere de +1,26% față de perioada precedentă. Printre subiectele de conținut alese pentru redactarea materialelor, observăm că o bună parte din articole sunt conțin interviuri (1.103), urmând de cele care conțin declarații (632) sau fuziuni între companii (444).

bricoretail

Share of voice în social media pe segmentul DIY (perioada octombrie 2015 – septembrie 2016) – Share of voice reprezintă atât numărul de articole distribuite de retaileri, cât și popularitatea pe care aceștia o au în online. După cum putem observa mai jos, în TOP 3 se află Dedeman, de departe cel mai activ retailer în social media, urmat de Praktiker și Leroy Merlin.

bricoretail

În cadrul prezentării susținute de Cătălin Teniţă au fost menționați și cei mai cunoscuți directori de companii pe segmentul DIY. Putem observa că primele două locuri în TOP sunt ocupate de directorii aceleiași companii, Dedeman, fiind urmați de CEO-ul Hornbach și CEO-ul Leroy Merlin. Acest TOP a fost realizat în urma materialelor în care au fost menționate numele directorilor de companii pe segmentul analizat. 

bricoretailObiectivul pragmatic al evenimentului Buyer Point International a fost de a pune faţă în faţă, în acelaşi loc şi într-o singură zi, oferta cu achiziţia sau producătorii, cu retailerii şi importatorii DIY. Acest eveniment se organizează de peste 10 ani în Italia, la Milano, de către casa editorială Collins, ce deţine şi platforma online www.mondopratico.it.

Următoarea ediţie a suitei de evenimente Buyer Point se va desfăşura la Milano – Italia, în perioada 9 – 10 mai 2017, eveniment la care revista BricoRetail.ro, cea mai importantă publicaţie B2B din România dedicată industrie DIY, este în continuare partener strategic.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,251 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » Retailul DIY în spațiul online

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.