Cum au crescut doi dintre retailerii DIY pe piața din România – vivre.ro și MAM Bricolaj

Continuăm seria de articole dedicate prezentărilor care au avut loc cea de-a doua ediție a celui mai mare eveniment din industria DIY din România Buyer Point International, cu prezentările susținute de doi retaileri importanți din industrie, vivre.ro și MAM Bricolaj.

DIYDupă cum spuneam în articolul cu informații generale publicat imediat după Buyer Point International, la evenimentul B2B de tip conference & expo care a avut loc pe 19 octombrie 2016, a avut loc o prezentare formată din două segmente, DIY & Bricoretail și Social Media Trends.

În a doua parte a conferinței DIY & Bricoretail – Cristiana Motuzoc (Merchandising & Style Manager vivre.ro) și Cristian Găvan (Owner & General Manager MAM Bricolaj) au vorbit despre pașii pe care i-au urmat pentru dezvoltarea și promovarea în industrie și rezultatele pe care le dețin în prezent. 

Cristiana Motuzoc – Merchandising & Style Manager vivre.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de produse home & deco din România –  a susținut prezentarea EVERYDAY INSPIRATION FOR HOME!

Vivre este un magazin online cu produse de calitate pentru categoria home&lifestyle. Retailerul este prezent în 8 țări, după cum urmează: România, Bulgaria, Ungaria, Croația, Polonia, Slovacia, Slovenia și Cehia.

Depozitul magazinului are o suprafață de 8.000 metri pătrați, este situat în partea de sud a Bucureștiului și este centrul logistic care susține activitatea pentru toate cele 8 țări pentru care operează retailerul.

Lunar, sunt livrate din depozit 50.000 de produse și alte 200.000 sunt în curs de procesare.

Din infograficul extras din prezentare, putem observa că magazinul online vivre.ro a înregistrat până în prezent peste 3.000.000 de vizitatori, cu vârste cuprinse între 18-65 de ani.

DIY

Cristian Găvan – Owner & General Manager MAM Bricolaj, un retailer specializat pe accesorii de mobilier care îmbină foarte bine vânzările online cu cele offline – a susținut prezentarea magazinului MAM Bricolaj – Magazin specializat în vânzarea de materiale pentru mobilă.

Primul magazin de mobilă MAM Bricolaj a fost deschis în 2011, a II-lea magazin în 2014, iar în 2016, ambele magazine au câte 1.500 metri pătrați și 60 de angajați în total.

MAM Bricolaj are 8.000 de produse în ofertă și peste 14.000 de bonuri/lună. Retailerul a organizat și Școala de Mobilă, iar în 3 ani au învățat 200 de cursanți să fabrice mobilier.

Pentru mai multe detalii, puteți urmări mai jos un interviu de la Buyer Point International 2016, cu Cristian Găvan, director general MAM Bricolaj și Claudiu Ciobanu, Editor Coordonator la revista BricoRetail.ro.

Obiectivul pragmatic al evenimentului Buyer Point International a fost de a pune faţă în faţă, în acelaşi loc şi într-o singură zi, oferta cu achiziţia sau producătorii, cu retailerii şi importatorii DIY. Acest eveniment se organizează de peste 10 ani în Italia, la Milano, de către casa editorială Collins, ce deţine şi platforma online www.mondopratico.it.

Următoarea ediţie a suitei de evenimente Buyer Point se va desfăşura la Milano – Italia, în perioada 9 – 10 mai 2017, eveniment la care revista BricoRetail.ro, cea mai importantă publicaţie B2B din România dedicată industrie DIY, este în continuare partener strategic.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 1,216 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Cum au crescut doi dintre retailerii DIY pe piața din România – vivre.ro și MAM Bricolaj

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.