După haine, cărți și IT&C, produsele home&deco sunt cele mai cumpărate produse online de către români

Românii au cheltuit cei mai mulți bani în prima jumătate a anului pentru produse din categoriile fashion, cărți și materiale didactice și IT&C, urmate de home&deco și cosmetice, conform blogului 2Parale, cea mai mare rețea de marketing afiliat din România.

În prima jumătate a anului 2015, pentru cumpărăturile online, românii au scos, în medie, din buzunar de la aproximativ 1.000 lei, pentru un pachet turistic, până la 630 lei, pentru un produs de IT&C, respectiv 220 lei pentru categoria de produse home&deco și 210 lei pentru articole pentru copii.

În ceea ce privește valoarea medie a coșului de cumpărături online, aceasta s-a menținut constantă comparativ cu prima jumătate a anului trecut, situându-se la suma de 160 de lei.

Față de 2014, românii au căutat online din ce în ce mai multe produse în funcție de branduri sau au realizat căutări online cât mai nișate.

EcommerceJanJunRed-376x1024 (1)

 

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1951 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » După haine, cărți și IT&C, produsele home&deco sunt cele mai cumpărate produse online de către români

Spune-ți părerea

  1. […] haine, cărți și IT&C, produsele home & deco sunt cele mai cumpărate produse online de către români, conform 2Parale, cea mai mare rețea de marketing afiliat din […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *