IKEA, locul 14 în clasamentul brandurilor cu cea mai puternică implicare în social media

Revista Biz a lansat vineri, 9 iunie, a noua ediţie a Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media, top în care se află și IKEA, retailerul suedez de mobilier și decorațiuni.

social mediaTopul reuneşte 75 de branduri care integrează cele mai de impact strategii şi cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului. Studiul Top Social Brands 2017 este rezultatul unei analize complexe a activităţilor desfăşurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2016 – 30 aprilie 2017.

IKEA – Locul 14 (POZIȚIE 2016: 19 )

Proiectul „O viață mai sustenabilă acasă – Schimbări mici, economii mari!” a implicat cinci bloggeri și s-a derulat în șase etape în perioada 23 mai – 17 iulie 2016. „Angajat pentru o zi în magazinul IKEA” a fost prima campanie de employer branding realizată de IKEA România. Bloggerii au putut vedea direct cum se lucrează în magazinul IKEA. Din mai 2016, în site-ul companiei a fost integrată secțiunea „Idei IKEA”, unde oamenii pot găsi o mulțime de idei și inspirație pentru acasă.

IKEA este o companie de retail mobilier și decorațiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad.

Dintre companiile din industria de DIY & bricolaj, în topul brandurilor cu cea mai puternică implicare în social media mai sunt prezenți VELUX și VEKA.

VELUX – Locul 56 (POZIȚIE 2016: –)

A derulat o campanie de awareness și reputație cu ocazia aniversării a 20 de ani pe piața locală, care include și o componentă în zona de blogging. A lansat blog de brand povestidinmansarde.ro, unde a organizat și un concurs prin care participanții au fost invitați să încarce imagini cu podurile neamenajate sau în curs de amenajare.

De 20 de ani, VELUX România aduce lumina și aerul proaspăt și în casele din România și din Republica Moldova.

VEKA – Locul 75 (POZIȚIE 2016: 55 )

Campania #vacanta #lafereastramea, declanșată în august 2016, a implicat 10 endorseri online și instagrammeri, care au postat fotografii și și-au îndemnat comunitățile online să participe la concursul desfășurat pe paginile de Facebook și Instagram de VEKA România. Proiect video cu vloggerul Mariciu (Marian Ionescu). Pe pagina de Facebook, numărul de fani care au interacționat cu conținutul postat s-a dublat. Cont de YouTube și Instagram.

Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienţilor soluţii individualizate din categoria premium, disponibile în peste 50 de nuanţe, precum şi profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretenţioase cerinţe estetice.

În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media: blog de companie / de brand; campanii pe bloguri / cu videobloggeri; pagina de Facebook; aplicații Facebook; cont de Twitter; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Google+; cont Instagram; activități de brand (promovare, interacțiune, customer care) în noi rețele sociale (Snapchat, Periscope, WhatsApp); campanii de promovare sau endorsement pe paginile de Facebook ale unor celebrități; campanii de advertising (paid media) în rețele de socializare de nișă și aplicații mobile (Shazam, Instagram, Twitter, Foursquare, Flipboard); proiecte speciale video; alte conturi de social media (Pinterest, Flickr, Wikipedia, Snapchat, Tumblr etc) sau alte activități in afara celor menționate mai sus.

Top Social Brands 2017 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri în două clasamente preliminare: topul ZeList (apariții și viewership) – (35%) și topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România (65%).

Clasamentul celor 75 de branduri poate fi accesat pe acest site, iar studiul poate fi citit integral şi în Revista Biz.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), home & deco, home & garden, materiale de construcţii, mobilier, scule şi unelte

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din brico-retail în fiecare dimineaţă pe email? Alătură-te celor 1946 de cititori fideli:

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Studii de piata » IKEA, locul 14 în clasamentul brandurilor cu cea mai puternică implicare în social media

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *