Săptămâna viitoare se va lansa Brico Dépôt, un concept inovator pentru România

Săptămâna viitoare, mai exact în data de 13 martie 2014, va avea loc lansarea oficială în România a noului magazin Brico Dépôt, un concept inovator pe piaţa internă de bricolaj (DIY).

pho-bricodepotÎn cadrul evenimentului, domnul Patrick Papot, Director General Brico Dépôt Romania, va prezenta detalii despre acest nou concept, precum şi planurile de extindere pe piaţa locală.

După cum se cunoaşte, Grupul britanic Kingfisher, cel mai mare retailer european de bricolaj, a preluat în primăvara lui 2013 reţeaua Bricostore din România de la grupul francez Group Bresson, adică un total de 15 magazine, ce urmează să fie remodelate după formatul Brico Dépôt pe care Kingfisher îl are aplicat pentru ţări precum Spania sau Franţa.

Prezenţa noului brand pe plan local s-a materializat cu transformarea a două magazine Bricostore, în Brico Dépôt. Este vorba de magazinele Pantelimon şi Orhideea.

Brico Dépôt este brandul de retail de bricolaj ce parţine Grupului Kingfisher, prezent pe pieţele din Spania şi Franţa, unde are 8.200 de angajaţi şi un total de 131 de magazine (107 în Franţa şi 24 în Spania).

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *