JYSK deschide două magazine intr-o săptămână

Retailerul danez de saltele, mobilier și decorațiuni interioare JYSK, a redeschis în data de 3 aprilie 2015 magazinul din Constanța, în Centrul Comercial Tom, pe o suprafață de 750 de metri pătrați.

Jysk-ColosseumCu o ofertă diversificată de produse pentru casă și grădină, noul spațiu a fost amenajat conform conceptului JYSK Nordic, care este diferit de conceptul cu care ne-a obișnuit rețeaua de 14 magazine JYSK deschise în țară începând cu 2007.

„Ne face plăcere să anunțăm redeschiderea magazinului din Constanța, în Complexul Comercial Tom. În eforturile noastre permanente de a le oferi clienților cele mai bune produse pentru un somn odihnitor, precum și soluții de mobilier și decorațiuni interioare, am reușit să deschidem un nou spațiu mai apropiat de nevoile clienților noștri din Constanța. Sper să le placă și mai sper ca produsele JYSK să ajungă în cât mai multe case.”, a declarat Nicoleta Panaite, District Manager, JYSK România.

La doar 7 zile de la redeschiderea magazinului din Constanța, JYSK România anunță deschiderea unui nou magazin în zona Chitila din București, în Centrul Comercial Colosseum Retail Park, dechidere ce va avea loc pe data de 10 aprilie 2014.

Pe o suprafață de 1.200 de metri pătrați, cu o ofertă diversificată de peste 2.000 de articole impartite in 9 categorii, magazinul din Colosseum Retail Park este a doua unitate JYSK din Bucureşti, după cea situată în Centrul Comercial Militari Shopping Center.

„Un oraș cum este Bucureștiul avea nevoie de cel puțin încă un magazin JYSK. Dacă primul nostru magazin, cel din Militari, acoperea vestul orașului, în eforturile noastre permanente de a le oferi clienților cele mai bune produse pentru un somn odihnitor, precum și soluții de mobilier și decorațiuni interioare, am reușit să deschidem în București al doilea spațiu, dedicat locuitorilor din zona de nord-vest a capitalei. Suntem siguri că aceștia vor aprecia produsele noastre care sper să ajungă rapid în cât mai multe case”, a declarat Raul Ardelean, District Manager, JYSK România.

”Este minunat să putem întâmpina clienții bucureșteni într-o a doua locație. Acum avem un nou magazin organizat conform noului concept JYSK Nordic, așa că va fi mult mai ușor pentru toată lumea să se orienteze în magazin și să aleagă din miile de produse”, a declarat și Adriana Istrate, directorul magazinului din Chitila.

JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de saltele, plăpumi, mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în peste 35 de țări, cu peste 2100 de magazine, majoritatea în țări europene, și numără un total de aproape 18.500 de angajați.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din piaţa de retail de bricolaj (DIY), construcţii şi Home&Garden.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *